Iskoristite priliku da i ovoga proljeća u sklopu mjeseca zdrave i lijepe kože dobijete korisne i stručne savjete o najprikladnijoj njezi kože i pravilnom izboru kozmetike, te doznate sve najvažnije o svojoj koži. Akciju, koju organizira 6.godinu za redom, Vichy je najavio predstavnicima hrvatskih i slovenskih medijskih kuća okruglim stolom na kojem su ujedno predstavljeni rezultati istraživanja u kojem je sudjelovalo više od 4500 žena iz Slovenije i Hrvatske. U debati su sudjelovali estetski kirurg dr. Franci Planinšek, psihologinja dr. Dubravka Miljković, Ivana Šundov Hojan te direktorica stručne i znanstvene komunikacije Vichy Svjetlana Arh.
Najbolji antiage tretman
Većina anketiranih žena je odgovorila kako se osjećaju dobro, samopouzdano zbog zdrave kože s čime se je složio i dr. Planinšek koji je rekao kako je „briga za kožu bitna od rođenja do smrti“, dok je Svjetlana Arh dodala „Put do lijepe kože je zdrava koža, zato je svijest o tome kakav tip kože imamo i kakva je primjerena njega za nju, vrlo važna. Ovo je razlog zašto Vichy već 6 godina organizira akciju Vichy Consult“.
Oko 50 posto ispitanica u obje zemlje smatra da se ljepota može kupiti kvalitetnom kozmetikom. Dr. Planinšek je na ovu temu iznio i svoje mišljenje za najbolji antiage tretman: zdravlju i ljepoti najviše bi trebali pripomoći puno sporta, puno ljubavi i pravilna prehrana, dodao je također kako „godine i starenje rade u korist kozmetičke industrije i estetske kirurgije“. Zanimljive rezultate dalo je i pitanje „Koji je najveći neprijatelj vaše kože“, gdje gotovo polovica (47 posto) ispitanica odgovara da je to stres, iako dermatolozi tvrde kako na kožu neizravnije utječu pušenje te alkoholna pića.
Gosti okruglog stola- dr. Franci Planinšek, Ivana Šundov Hojan, dr.
Dubravka Miljković i Svjetlana Arh zajedno s generalnim direktorom
L'Oreal Active Cosmetics Dariom Scaglio
Pravilan izbor kozmetike
Izobrazba i pravilan izbor kozmetike najvažniji su u njezi i uklanjanju nepravilnosti na koži. Kako ispitanice tako i gošće okruglog stola ustvrdile su kako mediji imaju važnu ulogu u obrazovanju javnosti o njezi kože. 53 posto Hrvatica te čak 68 posto Slovenki naime najviše o ovoj temi saznaje iz tiskanih medija. Prilikom zaključivanja debate stručnjaci su odgovorili i na pitanje zašto želimo biti lijepi. Ivana Šundov Hojan se rado pobrine za to da je lijepa, jer iz toga proizlazi i dio njezina samopouzdanja, što primjećuju i ljudi oko nje. Svjetlana Arh je rekla da njegovanu i, kao rezultat toga, lijepu ženu brže opazi, te cijeni njenu skrb za vlastiti izgled.
Okrugli stol Tanka linija između zdravlja i ljepote
Ljepota je itekako važna
Ispitanice su odgovorile i na pitanje je li vam ljepota važna u vašem svakodnevnom životu. Pozitivno je odgovorilo više od 70 posto Slovenki i Hrvatica. 74,9 posto Hrvatica i 77,5 Slovenki slažu se da osjećaju veće samopouzdanje ukoliko su zadovoljne svojim izgledom. Na pitanje na što bi potrošile 1000 eura koje bi mogle namijeniti za ljepotu, većina ispitanica odgovorila je da bi ih potrošila na wellness. Nakon toga, Hrvaticama je prioritet kozmetika pa odjeća dok je kod Slovenki situacija obrnuta, prije bi novac uložile u odjeću, a zatim u kozmetiku. Hrvatice su također sklonije dermatološkim postupcima (laser, botoks), a Slovenke vježbanju.
Više od 60 posto Slovenki i 72 posto Hrvatica odobrava estetske operacije, iako se same za njih ne bi odlučile, dok o operacijama razmišlja 21,6 posto Slovenki i 16,3 posto Hrvatica.
Zanimljiva debata odvijala se među gostima okruglog stola
Vichy Consult od 15.svibnja do 15.lipnja
Okrugli stol ujedno je najavio mjesec zdrave i lijepe kože, koji Vichy provodi šestu godinu za redom. U sklopu te edukativne akcije, koja će se provoditi u odabranim ljekarnama u Hrvatskoj i Sloveniji, potrošače će se informirati o važnosti poznavanja kože i provođenju pravilne njege. Korisnici će moći testirati svoj tip kože, a farmaceuti će ih savjetovati o izboru kozmetike, koja odgovara njihovom tipu kože i pravilnoj njezi.
(M.G.)