Predstavljanjem proljetnih trendova u Profil Megastoreu Avon je obilježio Dan žena, te počeo proslavu 125.rođendana kompanije. Ta kozmetička tvrtka osnovana je 1886. godine i najveća je svjetska tvrtka u direktnoj prodaji kozmetike. Prisutna je u više od 100 zemalja svijeta s preko 600 milijuna tiskanih kataloga godišnje. Među prvima je na području razvoja novih tehnologija s više od 80 patenata, a među prvima je i prestala s testiranjem svojih proizvoda na životinjama. Učinila je mnogo i na području zaštite okoliša te osnovala vlastite fondove za borbu protiv raka dojke te obiteljskog nasilja.
Uvijek spreman na promjene
Kroz povijest Avona posjetiteljice i predstavnice medija ukratko je provela Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanje za Hrvatsku. "Avon je uvijek spreman na promjene koje zahtijevaju nove generacije žena. Danas slavimo 125 godina od Avonovog prvog mirisa, prvog kataloga i od izlaska prvog magazina. Avon danas otkriva tajnu zavođenja, tajnu senzualnih mirisa i tajnu zavođenja", istaknula je Lucija Josipović. Najavila je kako s dolaskom proljeća Avon ima spremne odgovore na ono što žene s prvim toplijim danima najviše zaokuplja, a to su dijeta, celulit i vježabanje. Avonov kutak organiziran u povodu obilježavanja Dana žena i početka proslave 125. godišnjice osnutka kompanije, uz Avonovu ambasadoricu Barbaru Kolar i poznatu vizažisticu Mariju Koprtlu, okupio je i brojne posjetiteljice koje su imale priliku kupovati knjige iz posebne Profilove ponude, dobiti makeup savjete, te saznati sve o proljetnim trendovima.
Barbara Kolar, Lucija Josipović i Sanja Doležal
„Žene, njihova ljepota i samopoštovanje su uvijek u središtu Avonovih aktivnosti, stoga je Avon odlučio pripadnicama ljepšeg spola čestitati njihov dan predstavljanjem najnovijih trendova u ljepoti. Sitni znakovi pažnje ženama uvijek puno znače, a na 125 godišnjicu kompanije koja od samog početka za cilj ima osnaživanje žena, svakako je bilo zadovoljstvo razveseliti žene sa 125 Avonovih poklona, najnovijih ruževa za usne Seduction“, rekla je Barbara Kolar, Avonova ambasadorica. Poznata vizažistica Marija Koprtla stručnim je potezima na licu Barbare Kolar primijenila proljetne trendove u ljepoti te istaknula da Avon svojom dekorativnom kozmetikom ženama iz sezone u sezonu omogućava da budu ukorak s makeup trendovima i istovremeno istaknu ljepotu osobnosti vlastitog lica. Posjetiteljice su imale priliku uživati, između ostalih, i u knjigama o ljepoti, modi te onima namijenjenim ženama zahvaljujući ponudi koju je Profil osigurao za sve zaljubljenike u dobru knjigu, ali i one koji žele uljepšati dan posebnim ženama u svom životu.
Marija Koprtla i Barbara Kolar
Borba za bolji položaj žena u svijetu
Događanje je ujedno dio proslave 125. Avonovog rođendana koja se obilježava cijelu godinu na globalnoj razini. Tako su predsjednica Uprave Avona Andrea Jung i glumac Patrick Dempsey krajem veljače dodijelili donaciju od 60 tisuća dolara Avonovoj Zakladi za žene u Kaliforniji, za podršku žrtvama obiteljskog nasilja i njihovim obiteljima. Obvezu i odgovornost Avona na području poboljšanja života žena diljem svijeta naglašava u povodu 125.godišnjice osnutka kompanije Andrea Jung, predsjednica Uprave Avona. "Avon je osnovan 1886. godine, 34 godine prije nego su žene u SAD dobile pravo glasa, i od početka se temelji na tada revolucionarnom konceptu koji ženama osigurava neovisne prihode te postizanje financijske slobode i osobno osnaživanje. Desetljećima je Avon Lady bila na čelu promjena na području uloge žena. Danas, Avon osigurava prihode više od 6 milijuna Avon Ladies u preko 100 zemalja diljem svijeta. Osim toga, Avonova Zaklada za žene najveća je korporativna filantropska zaklada za žene koja je dosad donirala više od 800 milijuna dolara za poboljšanje ženskog zdravlja i sigurnosti žena diljem svijeta."
(M.G.)