Tko kaže da konkurencija nije zdrava? U doba surovog kapitalizma, svjedoci smo sve veće konkurencije na kozmetičkom tržištu. To je izrazito primjetno kod prirodne kozmetike, gdje zbog ekološkog trenda u svijetu, tvrtke koje proizvode prirodnu, rukom rađenu kozmetiku, niču kao gljive poslije kiše. Nakon četrnaest godina na svjetskom tržištu i trinaest na Hrvatskom, u strahu od konkurencije, pioniri svježe, rukom rađene kozmetike, Lush Hrvatska, zasukali su rukave i odlučili su se, pod motom ' Yes we do the hand job' na rebranding i 'osvježenje'. Zadatku su pristupili zdušno i kako najbolje znaju- ručnim radom. Kao vodeći svjetski proizvođač prirodne kozmetike te svjetski broj jedan u kontekstu društvene odgovornosti u zaštiti životinja, poznati po svom 'zelenom' opredjeljenju, trgovinu u Zagrebu, u Ilici 62, oboružani neizostavnim valjcima, osvježili su a kojom drugom, doli zelenom bojom?!
Lush životMI VJERUJEMO (već 14 godina)
Proizvodimo i vjerujemo u proizvode spravljene od svježeg voća i povrća, kvalitetnih eteričnih ulja i sigurnih sintetičkih dodataka, bez sastojaka životinjskog porijekla.Svi su sastojci naših proizvoda navedeni su na etiketama.Također vjerujemo u nabavljanje sastojaka isključivo od tvrtki koje svoje proizvode ne testiraju na životinjama.Ručno izrađujemo svježe proizvode, oblikujemo kugle za kupanje i pločice za masažu. Sapune izlijevamo u kalupe i potom ručno režemona komade.Sami izmišljamo svoje proizvode i mirise, ručno ih radimo sa svježim vegetarijanskim sastojcima i navodimo tko, kada i s čim ih je napravio.Vjerujemo u sretne ljude koji rade sretne sapune, stavljamo sličice njihovih lica na naše proizvode i činimo mame ponosnima.Vjerujemo u tuširanje u paru, duge, opuštajuće kupke uz svjetlost svijeća, masaže, ispunjavanje svijeta mirisima,pravo na pogreške i ponovni početak.Vjerujemo u naše proizvode, vjerujemo u društveno odgovorno poslovanje i ne sramimo se profita.Vjerujemo da je kupac uvijek u pravu.
Love Lush.