U ponedjeljak, 16. listopada, dm je predstavio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP koja međunarodne make-up trendove čini dostupnim svima. Naime, najskuplji trend IT UP proizvod možete kupiti za manje od 50 kuna.
Beauty i fashion blogericama kojima je dm ekskluzivno predstavio novu marku, pridružile su se Anja Alavanja, Antonija Stupar Jurkin i Ana Miščević kako bi upoznale tajne dm-ove nove marke koje je otkrila vizažistica Marija Butković.
Marka trend IT UP broji više od 500 proizvoda koji su osmišljeni kako bi omogućili svakoj ženi da izrazi svoju osobnost - na bilo koji način i u bilo kojoj nijansi. Tako trend IT UP ruževi imaju četiri različite teksture - tekući i kremasti ruž, ruž u olovci i klasični ruž - i više od 100 različitih nijansi. Uz više od 100 lakova za nokte, trend IT UP marka uključuje sve od podloge do pudera za obrve i usne.
"U dm-u make-up vidimo kao saveznika u isticanju onoga što zaista jesmo - onoga što nas razlikuje od drugih. Nijansama i recepturom trend IT UP nudi ponešto za svaku osobnost i to je ono najvažnije što smo željeli pokazati. Bilo da se radi o šetnji modnom pistom ili kavi s prijateljicama, trend IT UP svim ljubiteljima i ljubiteljicama šminke osigurava ono što im je potrebno da pošalju svoju poruku i budu ono što zaista jesu. Naravno, trend IT UP će pratiti sezonske trendove, a pripremamo i limited edition kolekcije", izjavila je Dubravka Štefanac-Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.
"Be a Voice. Not an Echo." - poruka je koju trend IT UP šalje svim make-up entuzijastima. Ona obuhvaća ono što trend IT UP želi biti - ne samo još jedan proizvod u kozmetičkoj torbici već partner u kreiranju stila koji odražava ono što zaista jesmo.
Na predstavljanju nove dm-ove marke, blogerice su sudjelovale u kaligrafskoj radionici u kojoj su upoznale kreativnu crtu trend IT UP-a. Dizajneri Studia BAM! kaligrafski su ispisali imena blogova, a blogerice su ih ukrasile trend IT UP lakovima za nokte, tuševima i sjenilima kako bi istaknule ono što njihov blog razlikuje od drugih i čini ga posebnim.