Avon, vodeća svjetska kozmetička kompanija direktne prodaje, obilježava 15 godina od početka poslovanja u Hrvatskoj. Prisutna na tržištu od 1997., tvrtka Avon Kozmetika danas ima 37 zaposlenih, tijekom godina nekoliko je puta bila vlasnica certifikata Poslodavac Partner, a 2008. je priznata i uvrštenjem u publikaciju Superbrands.
Riječ je o tvrtki s bogatim naslijeđem i tradicijom, temeljenoj na čvrstim vrijednostima i principima koji potječu od osnutka Avona u SAD-u prije više od 125 godina. Kao dio Dunavske regije od prošle godine, Avon Hrvatska 15. rođendan dočekuje u okviru jedne od najuspješnijih regija u Europi.
„Sama činjenica da je jedna tvrtka već 15 godina prisutna i uspješna na tržištu govori dovoljno. Ovo razdoblje promatram kao zanimljivo putovanje u kojem smo imali priliku zapažati kako se naše poslovanje neprestano razvija i prilagođava novim okolnostima, dok temeljne vrijednosti ostaju nepokolebljive. Ono što je uvijek neupitno je poboljšavanje naših proizvoda, usluga i modela izravne prodaje kako bismo na najbolji način zadovoljili potrebe žena, kako na globalnom, tako i na hrvatskom tržištu. Uistinu zadovoljan s onim što smo postigli i iznimno zahvalan cijelom timu u Hrvatskoj, uvjeren sam da će naši zajednički napori usmjereni istoj viziji učiniti tvrtku Avon u Hrvatskoj još uspješnijom“, rekao je Sebastian Bako, izvršni direktor Avonove Dunavske regije.
Sebastian Bako
Kao jednu od tajni uspjeha u Avonu ističu važnost poznavanja potreba kupaca i korištenje svake prilike za unapređenje odnosa s njima. Tako je u trenutku nepovoljne gospodarske situacije Avon Hrvatska svoje proizvode kupcima odlučio ponuditi po povoljnijim cijenama pa su najpopularniji artikli, u katalogu označeni vizualom Trajno niža cijena, odnedavno dostupni s cijenama nižim i do 20 posto.
Tvrtka Avon Kozmetika je aktivna na području borbe protiv raka dojke i nasilja nad ženama s ciljem poboljšanja i spašavanja života žena. Već je 2006. Avon u Hrvatskoj krenuo s proizvodima s ružičastom vrpcom kao regularnom ponudom u svom katalogu tako započevši svoj humanitaran rad, a 2008. je uveo i posebne proizvode sa simbolom vječnosti kao podršku borbi protiv naslija nad ženama.
Tvrtka je organizirala i brojne humanitarne akcije, poput tri izdanja Moje prve mamografije koja je više od 1.800 žena u Hrvatskoj omogućila besplatan pregled mobilnim mamografom ili AVON Šetnje za život za podizanje svijesti o potrebi redovitog pregleda te prikupljanja sredstava za Autonomnu žensku kuću Zagreb, što je rezultiralo ukupnom donacijom od 100.000 kuna. Tu su i potpore drugim lokalnim nevladinim udrugama, kao što je donacija 50.000 kuna Udruzi Brod i njihovom skloništu za žene u 2011.
„Ponosna sam na Avonovu dugu tradiciju predanosti ženama koja uključuje društveno odgovorne projekte, ali i na naš model direktne prodaje koji svakoj ženi u Hrvatskoj nudi mogućnost financijske neovisnosti. U svakom slučaju, iza nas je tek prvih 15 izazovnih i uzbudljivih godina tijekom kojih je Avon Hrvatska ostao tvrtka vjerna globalnim principima, a istovremeno prilagođena lokalnim posebnostima. Želim zahvaliti kolegama i partnerima koji su nam bili vjerna podrška na tom putu i vjerujem da je još mnogo uspješnih godina ispred nas“, rekla je Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
Lucija Josipović
Avonu je 15. rođendan čestitala i dugogodišnja humanitarna ambasadorica Barbara Kolar: „Uloga Avonove ambasadorice uvijek me radovala i činila ponosnom – jer riječ je o kompaniji kojoj su žene, njihova dobrobit i osobno osnaživanje u središtu aktivnosti. Usto što potiče žene da budu samopouzdane, uspješne i zadovoljne sobom, Avon humanitarnim nastojanjima na području borbe protiv raka dojke i nasilja u obitelji osigurava bolje uvjete za život ženama diljem Hrvatske“.
Čestitkama se pridružila i Anđelka Golubović, direktorica zone 001: „Uz Avon sam već 15 uspješnih godina koje su obilježili odlični prodajni alati i programi treninga, timski rad te sve bolje mogućnosti za razvoj karijere. Ovu godišnjicu posebno želim čestitati svim Avon Ladies čiji čaroban entuzijazam gura Avon naprijed“.
Na 15 godina poslovanja Avona u Hrvatskoj posebno su ponosni Mustafa Halilović, Avonov viši voditelj prodaje za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju, te Vladimir Nesović, voditelj prodaje za Hrvatsku, koji se slažu da je za Avonov uspjeh u Hrvatskoj ključno bilo to što tvrtka svoje poslovanje temelji na osobnom pristupu potrošaču i odnosu osnovanom na povjerenju.
U povodu jubilarnog rođendana, u Avonu su otkrili koji su proizvodi bili najčešće naručivani tijekom proteklih 15 godina. Titulu najprodavanijeg proizvoda drže Avonovi lakovi za nokte - svakih 8 minuta u Hrvatskoj se kupi jedan lak za nokte Nailwear Pro+. Među najprodavanijima nalaze se i Hranjivi serum za vrhove Advance Techniques, Avon Care Hidratantna krema za ruke s glicerinom, kalcijem i vitaminom E, svjetlucave perle za lice Avon Glow te anticelulitni tretman Avon Solutions Cellu Sculpt*. Tako se svakog sata naruči šest Avonovih seruma i pet glicerinskih krema, dok se svakog dana kupi jedan tretman Cellu Sculpt, a 56 žena na lice svakodnevno nanosi Avonove perle.