Predstavljanje lokacija održavanja festivala Ultra Europe, najava novosti i partnera festivala, kao i rekordni rezultati prodaje ulaznica, bili su povod današnjeg okupljanja organizatora festivala na konferenciji za novinare u Splitu. Festival Ultra Europe je dosad premašio sva očekivanja, pa će, nakon vrlo uspješnog premijernog izdanja, zbog kojeg je uvršten na listu deset najboljih događaja elektronske glazbe u svijetu, ponovno oboriti rekorde posjećenosti. Naime, interes za festival koji će se održati od 11. do 13. srpnja na stadionu Poljud dolazi iz više od 100 država svijeta, a rezultati prodaje ulaznice, s 35 posto više prodanih, upućuju na to da će ovo biti najposjećeniji festival u povijesti Hrvatske. Uz to, line-up festivala Ultra Europe trenutno broji više od 100 zvijezda elektronske scene, među kojima se posebno ističu oni sa samih vrhova različitih top ljestvica, poput Armina van Buurena, Hardwella, Tiësta, Ericka Morilla i mnogih drugih.
Uz već poznate novosti u odnosu na prošlu godinu – a to je prvenstveno dodatni festivalski dan u Splitu, čime Ultra Europe, uz Miami, postaje jedino Ultra događanje koje se odvija tijekom tri dana, organizatori su otkrili i detalje dnevnih partyja koji će se održati na Zapadnoj obali. Naime, ovaj dio splitske obale poslužit će kao svojevrsno mjesto susreta, odnosno meeting point gdje će posjetitelji moći uživati u glazbi, ugostiteljskoj ponudi, dobiti informacije, kupiti ulaznice ili pak zamijeniti ulaznice za festivalsku narukvicu. Svi ljubitelji elektronske glazbe moći će se zagrijati uz glazbu domaćih DJ-a od 11 do 23 sata. Također, to je najkraći put od centra Splita do stadiona Poljud jer su organizatori pripremili dva autobusa koji će po cijeni od 10 kuna u jednom smjeru prevoziti posjetitelje festivala Ultra Europe. Sličan je program planiran i za ponedjeljak 14. srpnja, dan pauze, a sve novosti fanovi mogu pratiti na društvenim mrežama festivala Ultra Europe. Ove godine posjetitelje očekuje više od 86 sati glazbe tijekom četiri festivalska dana, na pet najsuvremenijih pozornica, od kojih će najimpresivnija, očekivano, biti ona glavna, koja je produkcijski vrlo slična pozornici Megastructure s Ultra Music Festivala u Miamiju. Također, organizatori su otkrili i nekoliko detalja o ekskluzivnoj završnici na Hvaru – najveći interes za tulum na najsunčanijem hrvatskom otoku su pokazali ljubitelji elektronske glazbe iz Ujedinjenog Kraljevstva, Australije, Španjolske, SAD-a i Brazila. Čak će 1000 ljudi doći jahtama i jedrilicama na beach party sezone i uživati u najboljem što elektronska scena trenutno ima za ponuditi.
No, da je festival Ultra Europe mnogo više od glazbenog festivala potvrdili su i predstavnici turističkog sektora grada Splita i županije, Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije i Alijana Vukšić, direktorica TIC Split koji su istaknuli kako je festival Ultra Europe upisao Split i Hvar pa tako Hrvatsku na kartu najboljih festivalskih i turističkih destinacija u svijetu, o čemu svjedoče ekonomski pokazatelji i rezultati turističkog prometa.
Važnost festivala Ultra Europe komentirao je i zamjenik gradonačelnika Splita, Goran Kovačević, koji je naglasio i ulogu grada i gradskih službi u uspješnom održavanju festivala:
„Održavanje ovakvog spektakla kojeg pohode deseci tisuća ljudi sa svih strana svijeta veliki je izazov kako organizatorima, tako i djelatnicima brojnih službi koje skrbe za sigurnost, zdravlje, čistoću i transport, međutim uvjeren sam da će svi iskazati visoku razinu profesionalnosti te da će i ovaj put iz Splita i s Poljuda u svijet biti odaslane slike koje će napraviti dobru promidžbu našega grada. Vjerujem i da će građani iskazati tradicionalnu gostoljubivost i strpljenje tijekom trajanja festivala tim više što su mnogi shvatili kolika je i za grad i za njih osobno ekonomska korist od održavanja ovakvog događaja u Splitu. Split s veseljem čeka ovu manifestaciju, a ja svima želim dobrodošlicu.“
Upravo je kontinuirana podrška gradskih vlasti i partnera festivala uvelike pridonijela uspjehu festivala Ultra Europe, a da su zajedničke napore prepoznali obožavatelji diljem svijeta, potvrđuju rezultati prodaje ulaznica. Komentirao je to i Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija:
„Izuzetno sam ponosan što mogu potvrditi da je festival Ultra Europe, sukladno rezultatima i podacima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske. Ovaj nam je izuzetan uspjeh bio nagrada, ali i velika obveza prema obožavateljima, kojima smo obećali još veće i impresivnije izdanje ove godine, a činjenica da interes dolazi iz još više zemalja svijeta ukazuje na to da su obožavatelji prepoznali naše napore da im osiguramo još bolje festivalsko izdanje. Festival Ultra Europe nije samo glazbeno događanje; to je jedinstveno iskustvo koje posjetiteljima, osim uživanja u glazbi trenutno najpopularnijih DJ-a svijeta, pruža i mogućnost otkrivanja hrvatske obale i Jadranskog mora kao vrhunske turističke destinacije, koje je ujedno i savršena kulisa za najsuvremeniju produkciju koja prati festival.“ Bašić je zahvalio i svim partnerima projekta na njihovoj podršci i ulozi u projektu – tvrtkama Heineken, ORYX Rent A Car, MasterCard, Vipnet, Red Bull i The Yacht Week. Upravo je zahvaljujući Heinekenu i ove godine održano natjecanje za najboljeg DJ-a po izboru Facebook fanova, a pobjednici su dobili priliku nastupa na ovogodišnjem festivalu Ultra Europe.
Branka Slaveska, predsjednica Uprave Karlovačke pivovare komentirala je suradnju:
„Heineken, najinternacionalniji premium brend, i ove je godine prepoznao važnost festivala Ultra Europe, najpoznatijeg festivala elektronske glazbe. Drago nam je što smo drugu godinu zaredom sponzori ovog sjajnog događaja na koji dolaze ljudi iz cijelog svijeta. S obzirom na predanost tome da iznenadi svoje potrošače i osigura im jedinstveno iskustvo bilo gdje na svijetu, Heineken je kao sponzor i službeno pivo izvrstan partner festivala Ultra Europe. Heineken već tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe u Hrvatskoj, a ta dobra praksa nastavlja se i ove godine. Osim što je dostupan u gotovo svakoj zemlji svijeta, Heineken svojim odraslim potrošačima osigurava sjajna iskustva i brojne prigode za uživanje, ali ih poziva da uživaju u Heinekenu odgovorno.“
Novost ovogodišnjeg izdanja je i beskontaktno plaćanje, za što je zaslužan MasterCard:
„Posebno nam je drago što surađujemo s festivalom Ultra Europe, koji privlači brojne posjetitelje iz cijeloga svijeta. Vjerujem da će beskontaktno plaćanje zaista omogućiti posjetiteljima još bolje festivalsko iskustvo bez čekanja u redovima. Pored jednostavnog, brzog i sigurnog plaćanja posjetitelji će moći iskoristiti i razne pogodnosti za plaćanje svojim MasterCard i Maestro karticama“, izjavila je Ana Bat, voditeljica marketinga MasterCard Europe za Hrvatsku i Sloveniju.
Vipnet je, kao službeni telekom operater festivala, osigurao kupnju dnevnih ulaznica uz uštedu od 66 kuna. Tako se u 24 Vip centra diljem Hrvatske karte za petak, subotu ili nedjelju mogu nabaviti po posebnoj, nižoj cijeni od 359 kuna.
„Svi ljubitelji festivalske zabave koji u Vip centrima nabave povoljnije jednodnevne ulaznice moći će Ultra Europe pratiti s posebnih Vip tribina na istočnoj strani stadiona. Za sve one koji neće moći doći na Poljud osigurali smo ekskluzivni prijenos festivala na kanalu DCM, koji se može pratiti na Vip TV-u i B.net TV-u. Korisnici će u videotekama od 20.7. do 30.8. na zahtjev moći pogledati snimke nastupa i dodatne sadržaje s ovogodišnjeg izdanja, a pripremamo i brojna iznenađenja na festivalskoj lokaciji, kao i nagradne natječaje prije početka festivala na našim društvenim mrežama“, poručila je Dubravka Jusić, rukovoditeljica Korporativnih komunikacija Vipneta.
Dnevne će se ulaznice moći, osim u Vip centrima, nabaviti i u Tisak Media Centrima, dok su one festivalske dostupne i na www.ultraeurope.com, po cijeni od 985 kuna (129 EUR).
Uspješnu suradnju s organizatorima naglasio je i Ivan Zubak, potpredsjednik Uprave ORYX Grupe, koja je partner festivala već drugu godinu zaredom:
„Svi u ORYX-u smo vrlo uzbuđeni što ponovno, drugu godinu zaredom, podržavamo ovaj hvalevrijedan projekt koji je Hrvatsku zacementirao u samom vrhu festivalske karte svijeta. Sjajna promocija za Hrvatsku s vrlo konkretnim rezultatima, koji se očituju kroz maksimalnu popunjenost smještajnih i ostalih kapaciteta te potrošnju druge vrste u terminu festivala. Ponosni smo što je i ORYX dio ove priče i jedva čekamo trenutak da se prvi izvođači popnu na spektakularne pozornice.”
Suradnju je komentirao i Vatroslav Kačić iz tvrtke The Yacht Week:
„Partnerstvo između festivala Ultra Europe i tvrtke The Yacht Week nastavlja se i u 2014. godini donoseći tisućama gostiju iz više od 30 zemalja svijeta jedinstveno iskustvo Hrvatske kao turističke destinacije. S obzirom na to da se ciljne skupine oba brenda savršeno nadopunjuju, vjerujemo kako će se suradnja nastaviti razvijati. Veselimo se zajedničkoj prosperitetnoj budućnosti uz festival Ultra Europe.“
Sve servisne informacije, listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora, kao i sve novosti o festivalujh, mogu se pronaći na http://ultraeurope.com/, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu.
Sponzorirani članak