Prije nego što smo počeli odijevati 'ružne božićne pulovere' i virtualno lijepiti naša lica na vilenjake koji plešu, božićne čestitke i pozdravi bili su nešto tradicionalniji i malo više umjetnički.
Prema časopisu Smithsonian, prva božićna čestitka datira još iz 1843. kada se Henry Cole, poznati zaštitnik umjetnosti, uznemirio na koji način odgovoriti na mnoga pisma koja je primio nakon što je uvedena pošta.
Ne bi bilo pristojno da svojim prijateljima nije uzvratio blagdanske čestitke i pozdrave, stoga je, kao rješenje, zaposlio svog prijatelja umjetnika da ilustrira obiteljsku blagdansku proslavu koja će izgledati kao razglednica. Zatim je naručio tisuću kopija tih čestitki na kojima je pisalo “A Merry Christmas and A Happy New Year To You” (Sretan Božić i sretna Nova godina).
Blagdanske su čestitke do 1880-ih postale prava blagdanska tradicija. Antropologinja Micaela di Leonardo napisala je da je industrijalizacija značila da su se obitelji i rodbine raselile po različitim zemljama, pa su blagdanske čestitke postale idealan način da se obitelji ponovno spoje.
Izdavači čestitki nudili su nagrade za najbolji dizajn, a novinske kolumne i izložbe u muzejima propitkivale su umijeće čestitki koje su se tijekom 20. stoljeća toliko brzo počele širiti svijetom.
1915. Joyce Hall osnovao je tvrtku koja je proizvodila čestitke, koja će kasnije postati Hallmark, i time promijenio 'blagdansku igru' čestitki.
Umjesto klasičnih čestitki, Hall je predstavio čestitke u obliku knjiga koje pošiljateljima omogućuju pisanje duljih poruka, koje možda ne bi stale na jednu običnu čestitku.
Američka pošta uključila se u zabavu nekoliko desetljeća kasnije, 1962., uvodeći božićnu marku i prodavši milijun primjeraka do kraja te godine, a prvu božićnu marku na svijetu uvela je Kanada 1898.
Fotografija i internet u današnje su vrijeme opcije modernih čestitki učinili neograničenima i dok će današnje čestitke vjerojatno prikazati pse koji nose rogove, a ne neka umjetnička djela, blagdansko veselje ostaje snažno kao i uvijek, a blagdanski duh uvijek je prisutan.