Jeste li ikada izračunali za koliko pranja vam je dovoljna količina praškastog deterdženta za rublje kojeg koristite ili koja vam je količina praška zaista dovoljna za prosječno pranje?
Tvrtke Procter&Gamble i Henkel Hrvatska nedavno su na tržištu predstavili još jednu inovaciju kojom su odgovorili na pitanje o broju pranja, ali i o količini praška potrebnom za pranje. Potrošačima su predstavili kompaktirane proizvode Ariel i Persil u smanjenim pakiranjima. Ono što potrošači trebaju napraviti je potražiti tzv. washload ikonu na ovim premium brendovima koja pokazuje broj prosječnih pranja po pakiranju. „Potrošače ne bi trebala zavesti veličina pakiranja jer su kompaktirani deterdženti koncentriraniji zbog čega je potrebna manja količina za jedno pranje“, pojasnio je Srđan Lisac zamjenik predsjednice Zajednice proizvođača i veletrgovaca sredstvima za pranje, čišćenje i kozmetiku pri HGK. Potrošačima ova inovacija također donosi iskustvo prijenosa manje težine prilikom kupovine i zauzima manje prostora u kućanstvu dok za zaštitu okoliša predstavlja smanjenje kemikalija i ambalaže. Uz novu generaciju kompaktiranih deterdženata kupci će prenositi od trgovine do svog doma oko četiri kilograma deterdženta manje na godinu. Kompaktiranje također smanjuje prostor potreban za odlaganje deterdženata u kućanstvima. Kako bi se uvjerili u prednosti kompaktiranih praškastih deterdženata, korisnici trebaju pažljivo slijediti upute o doziranju istaknute na pakiranju putem washload ikone.
Nagradno pitanje glasi – koliko prosječnih pranja traje vaše pakiranje deterdženta?
Dvoje najbržih osvaja poklon pakete tvrtki Procter&Gamble i Henkel Hrvatska.
Manje je zaista više!
Uskoro ćemo objaviti dobitnice