
Coca-Cola predstavila novu svjetsku kampanju i u Hrvatskoj

Na jedinstvenome ekskluzivnom događanju, održanomu u staroj tvornici Gredelj, Coca-Cola je predstavila novu svjetsku kampanju Taste the feeling, koja je dio nove svjetske strategije One brand. Prvi put nova Coca-Colina svjetska marketinška strategija One Brand (Jedna robna marka) objedinjuje robne marke Coca-Cola, Coca-Cola Light / Diet Coca-Cola, Coca-Cola Zero te Coca-Cola Life u jednu krovnu kampanju pod nazivom Taste the Feeling. Ispijanje Coca-Cole, bilo koje Coca-Cole, čini trenutak posebnim, u što su se mogli uvjeriti brojni gosti među kojima su bili i Iva Šulentić, Antonio Franić, Hrvoje Šalković, Kristijan Beluhan, Tomo in der Mühlen, Jelena Perčin, Antonija Mandić, Mirna Medaković, Korana Gvozdić, Mate Janković...
Prije uzvanika iz javnoga života novu su kampanju u kinima Cinestar na poseban način doživjeli i svi zaposlenici Coca-Cole u Hrvatskoj. Svjetska kampanje Taste the feeling univerzalnim načinom pripovijedanja slavi iskustvo i užitak ispijanja ledeno hladne Coca-Cole. Kreativna kampanja temelji se na poznatim vizualnim elementima, ali u modernome izdanju. S danom početka kampanje objavljen je i prvi televizijski spot naziva Anthem, koji uključuje izvornu pjesmu Taste the Feeling. Pjesmu izvodi mladi australski pjevač Conrad Sewell, najpoznatiji po velikome svjetskom hitu Firestone, koji je producirao slavni norveški DJ Kygo. Firestone je premašio 300 milijuna posjeta na mrežnome servisu Spotify, a prodan je u više od tri milijuna primjeraka diljem svijeta. Pjesma Taste the Feeling sadržava i novi audiopotpis inspiriran zvukovima koji su dio iskustva ispijanja Coca-Cole – otvaranja čepa, šištanja mjehurića i… užitka.


Ljetni klasik u 10 minuta: Bruskete s rajčicom, mozzarellom i pestom

Rupičasti komadi za ljeto: Šarmantni klasik koji i ove sezone dominira kolekcijama
