Osjećate li u zraku zov afričkih bubnjeva ili vam je bliži makedonski 7/8 ritam? Želite li pod nogama osjetiti meki pijesak neke tajlandske plaže ili škripavi snijeg nekog slovenskog skijališta? Wienerschnitzel ili New York Strip steak? Rahat lokum uz tursku kavu ili macaronsi uz francusko vino?
Nije važno jeli vaša destinacija iz snova udaljena sat vremena vožnje ili dva dana leta; osmo izdanje vodećeg domaćeg turističkog sajma PLACE2GO nudi nešto za baš svakog putnika. Potvrđuje to i više od 200 izlagača iz 20 zemalja, od bliskih nam Makedonije, Slovenije, BiH, Srbije, Italije i Austrije, dalekih, ali provjerenih destinacija poput Tajlanda, Indonezije, SAD-a i Indije, pa sve do egzotičnih Sudana, Gane i Tanzanije koje se premijerno predstavljaju u Hrvatskoj.
Prvi dan sajma je petak, 15. ožujka, od 10 do 16h je namijenjen isključivo akreditiranim poslovnim korisnicima, a nakon toga je do 19h otvoren za sve posjetitelje. B2B dan u organizaciji agencije Komunikacijski laboratorij povezat će više od tisuću turističkih profesionalaca koji žele uspostaviti nove poslovne kontakte, podijeliti ključna znanja o turističkoj djelatnosti te osigurati veće poslovne rezultate u 2019. te nazočiti zanimljivim predavanjima i radionicama vezanim uz trendove u turizmu.
Ako si željna putovanja a neznaš kuda bi išla, ili želiš naučiti nešto novo o top turističkim destinacijama, obavezno posjeti osmi Međunarodni sajam turizma