Početkom rujna Europska unija izdala je dvije direktive koje utječu na način kupnje, ali i dizajn usisavača. Philips kao vodeći brand koji je predan poticanju održivosti kroz inovacije, potpuno spremno je usvojio nove EU propise za energetski učinkovite usisavače. U skladu s time Philips je dizajnirao potpuno novu generaciju usisavača koji imaju odlične radne značaje i pri tome su energetski učinkoviti. Philips je dokazao da se odlični rezultati čišćenja mogu postići uz istovremeno smanjenje ulazne snage, čime se smanjuju iznosi na računu za struju i negativan utjecaj na okoliš.
Energetski učinkovite verzije Philips usisavača pružaju izvanredne radne značajke čišćenja uz oznake energetske učinkovitosti najbolje u klasi. Zahvaljujući ključnim inovacijama, poput vrlo učinkovitog motora i tehnologijama koje razdvajaju zraka od prašine, Philips je ponovo potvrdio svoju poziciju tržišnog lidera.
„Od rujna neće vrijediti ona "Što jače - to bolje", jer nova generacija usisavača, koja ne smije prelaziti 1600W, osim što smanjuje potrošnju energije, ima naljepnicu iz koje je jasno vidljivo što zapravo kupujemo. Novu generaciju Philips usisavača karakterizira, osim vrhunskog dizajna, manja potrošnja energija i izuzetna učinkovitost. Uz nove naljepnice potrošači će mnogo lakše uspoređivati različite usisivače u trgovini prema najvažnijim kriterijima. Naravno, razred A posebno se ističe: troši najmanje električne energije, maksimalno je učinkovit na svim površinama, stvara manje buke i ispušta manje prašine. Idealan je za svako čišćenje! Svaki kupac točno zna u što ulaže svoj novac.„ istaknula je Božena Brnas, voditeljica marketinga Philipsa.
Nova generacija usisavača s odličnim radnim značajem