Inspiracija za uređenje doma uskoro na vratima građana u Zagrebu i okolici

Prvi IKEA katalog na hrvatskom jeziku

Inspiracija za uređenje doma uskoro na vratima građana u Zagrebu i okolici

Prvi IKEA katalog na hrvatskom jeziku spreman je za distribuciju koja počinje 1. kolovoza 2014. Katalog će dostavom na kućna vrata dobiti oko 500.000 kućanstava koja su udaljena do sat vremena vožnje od prve robne kuće IKEA Zagreb. Svi ostali zainteresirani građani svoj primjerak kataloga mogu preuzeti na internetskoj stranici www.IKEA.hr od 1. kolovoza ili ga uzeti u robnoj kući nakon otvorenja. „U katalogu svake godine predstavljamo proizvode i rješenja za uređenje doma, a procjene govore da ga čita čak milijardu ljudi godišnje“, izjavio je Igor Štefanac, PR menadžer IKEA JI Europa.

IKEA katalog se uz hrvatski, tiska na još 31 svjetskom jeziku, a na 332 stranice prikazuje oko 2.000 proizvoda i rješenja za uređenje doma. Katalog se za sve zemlje proizvodi u Ålmhultu u Švedskoj, a od koncepta do tiska potrebno je oko 10 mjeseci. U usporedbi s najbližim robnim kućama Graz i Villese, cijene u hrvatskom katalogu su u prosjeku nešto niže. Od ukupno 9.500 proizvoda otprilike 7.000 proizvoda ima nižu ili istu cijenu. Pristupačne cijene su dio IKEA koncepta. IKEA nudi dobro dizajnirane, funkcionalne i kvalitetne proizvode koji su pristupačni većini ljudi. IKEA na različite načine nastoji sniziti troškove nabave, proizvodnje i prijevoza. Na primjer, proizvodi se dizjaniraju da se mogu spakirati u plosnate pakete jer plosnatih paketa stane više u transportna sredstva, što smanjuje cijenu prijevoza i utjecaj na okoliš. I kupci igraju aktivnu ulogu u kreiranju povoljnih cijena. IKEA proizvodi su napravljeni tako da ih je moguće osobno preuzeti u robnoj kući, samostalno ih prevesti te jednostavno sastaviti kod kuće. Ipak, za sve kupce koji žele, IKEA uz naknadu osigurava usluge prijevoza i sastavljanja. „LACK stolić razvijamo već 40 godina i cijena mu je pala za oko 80%. Danas ga proizvodimo tako da ima ploču sa saćastim ispunom. Vanjske su površine drvene, a unutarnje su od kartonskih struktura kao pčelinje saće. To je jeftiniji i lagan materijal, čija je upotreba značajno utjecala na cijenu proizvoda. Također, danas se LACK pakira u polosnati paket pa i to štedi novac.“ izjavio je Dragan Skalušević, direktor IKEA Hrvatska.


Image


Svi kupci koji vole IKEA proizvode ili će ih možda tek zavoljeti, mogu se učlaniti u program IKEA FAMILY. To je klub lojalnosti koji članovima omogućuje popuste u robnoj kući, besplatne seminare i radionice o uređenju doma, osiguranje proizvoda od oštećenja na putu do kuće, besplatnu kavu ili čaj u IKEA restoranu i druge pogodnosti. Zainteresirani građani za IKEA FAMILY karticu mogu se besplatno prijaviti u robnoj kući ili na internetskoj stranici www.IKEA.hr. „IKEA FAMILY  ima više od 70 milijuna članova u 26 zemalja. Voljeli bismo zaželjeti dobrodošlicu u obitelj IKEA što većem broju građana Hrvatske“, izjavio je Georg Platzer, voditelj robne kuće IKEA Zagreb.