Lifestyle
Lifestyle

Brokula&Ž - u Hrvatskoj se može proizvoditi kvalitetan i inspirativan izvozni proizvod

Brokula&Ž - u Hrvatskoj se može proizvoditi kvalitetan i inspirativan izvozni proizvod
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Zajedničko kreativno događanje brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž pod nazivom Šminkuliranje privuklo brojne posjetiteljice i ljubiteljice organske kozmetike i odjeće.

Zajedničko kreativno događanje brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž pod nazivom Šminkuliranje nedavno je u zagrebački Arena centar privuklo brojne posjetiteljice i ljubiteljice organske kozmetike i odjeće.   Događanje je privuklo poznate osobe koje prate modne i kozmetičke trendove kao što su Lea Dekleva, Mirna Maras i Nika Fleiss. U sklopu događanja međunarodno poznati Dr.Hauschka vizažist Karim Sattar potezima svog kista naglašavao je prirodnu ljepotu posjetiteljica koje su nakon uljepšavanja s Dr.Hauschka dekorativnom kozmetikom pred objektivom profesionalnog fotografa postajale prava lica s naslovnica. Svi prisutni imali su osim šminkanja i  prigodu sami se uvjeriti u kvalitetu i mekoću Brokula&Ž majica izrađenih od organski uzgojenih sirovina. Cilj događanja bio je približiti ljudima važnost odabira organskih proizvoda, počevši od prirodne kozmetike pa sve do kvalitetne odjeće od organskih sirovina, u čemu se upravo kombinacija dvaju organskih brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž odlično upotpunjuje.

Karim Sattar na Šminkuliranju

Brokula&Ž je brend donjeg rublja i majica za žene i muškarce napravljen od organskog pamuka i celuloze čija je prva serija bila proizvedena u Turskoj, odakle je i porijeklo materijala. Od prošlog tjedna manje serije i prototipi šivaju se u sjedištu tvrtke Brokula&Ž u Pustodolu Začretskom (Sveti Križ Začretje), a velike serije šivaju se u đakovačkoj tvornici Hemco.

«Želimo dokazati kako se u Hrvatskoj može proizvesti kvalitetan proizvod s izvoznim potencijalom. Iza projekta Brokula&Ž stoji iskusan tim ljudi koji u ovom projektu pronalazi profesionalni izazov, što nam daje pravo da budemo optimisti oko daljnje uspješnosti projekta i zapošljavanja još većeg broja ljudi iz posrnule hrvatske tekstilne industrije.» izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.

«Od lansiranja brenda u rujnu ove godine, Lacuna je zaposlila još osmero djelatnica, pretežno radnica iz bivše tvornice Kamensko, čija se tehnička znanja i posvećenost kvaliteti ugrađuju i u Brokulu&Ž. Sigurni smo kako će zamisao iza ovog projekta inicirati širu suradnju ne samo s hrvatskom tekstilnom industrijom već i s drugim segmentima proizvodnje.», izjavio je direktor tvrtke Lacuna i Brokula&Ž, Zoran Šainović.

«Prve reakcije kupaca su vrlo dobre, prvenstveno na kvalitetu materijala i izrade, što je i najvažnije, jer kod Brokule&Ž bitno uvijek dolazi iznutra. U prva dva mjeseca prodano je oko 3000 jedinica, a daljnji razvoj proizvodnje ovisi o budućim prodajnim rezultatima. Da se radi o robnoj marki s izvoznim potencijalom svjedoči i činjenica da će Brokula&Ž biti uvrštena u izvještaj londonskog Global Innovation Reporta koji previđa trendove u 2013.» izjavio je Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.

Svi međunarodni certifikati koji jamče ekološku i organsku proizvodnju Brokula&Ž brenda ovih su dana nostrificirani i u Hrvatskoj. Postojeće međunarodne certifikate izdala je nizozemska kompanija Control Union Certification/ Peterson Control Union Group, a riječ je o certifikatima OE 100 Standard of the Orgnanic Exchange i OE Blended Standard of the Organic Exchange, koji jamče da je materijal organskog porijekla te da korištena bojila nisu štetna za čovjeka.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx