Facebook profil je javni ili privatni identitet na društvenoj mreži Facebook. Korisnici mogu stvoriti osobni profil kako bi dijelili svoje aktivnosti, fotografije, povezali se s drugim korisnicima i ostvarili online prisutnost.
Međutim, korisnicima se može dogoditi da im profil bude zaključan zbog različitih razloga, uključujući kršenje pravila i sigurnosnih mjera Facebooka. U slučaju da korisnik nije u mogućnosti pristupiti svom zaključanom profilu, postoji nekoliko koraka koje može poduzeti kako bi se problem riješio.
Prvo, korisnik bi trebao provjeriti e-poštu koju je povezao sa svojim Facebook računom, jer Facebook obično šalje obavijesti o zaključanom profilu na taj e-mail. Također, korisnik bi trebao provjeriti je li njihov profil zaključan zbog kršenja nekih pravila, te bi trebao razmisliti o žalbi protiv odluke Facebooka.
Drugo, korisnik bi trebao kontaktirati Facebook podršku i objasniti situaciju. Facebook ima tim za podršku koji će korisnicima pomoći u rješavanju problema s njihovim profilom. Korisnik bi trebao pružiti sve potrebne informacije koje će pomoći u rješavanju problema i uklanjanju zaključavanja profila. To su razlozi nastanka zaključanog Facebook profila. Važno je slijediti pravila i sigurnosne mjere Facebooka kako bi se izbjeglo zaključavanje profila u budućnosti.