Jučer je u Osnovnoj školi „22. lipnja“ u Sisku održana svečana dodjela potvrda i zahvalnica osnovnoškolskim učiteljima koji su prošli stručnu edukaciju usmjerenu ka mijenjanju percepcije učitelja prema učenicima s teškoćama.
Učitelji Osnovne škole „22. lipnja“, Osnovne škole „Ivan Kukuljević Sakcinski“ i Osnovne škole „Sela“ iz Siska sudjelovali su u stručnoj edukaciji za učitelje organiziranoj u okviru projekta “Mobilni stručni tim – podrška uključivanju djece s posebnim obrazovnim potrebama“ putem koje su usvojili znanja i metode kako raditi s učenicima s teškoćama. Ovaj plemeniti projekt financira Europska unija, a provodi udruga IDEM (Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama) u partnerstvu s Gradskim Uredom za obrazovanje, kulturu i šport Grada Zagreba.
Sama edukacija obuhvatila je sljedeće teme:
- komunikacija
- potrebe, motivacija, ponašanje
- različitost
- kreativnost u radu s djecom
- emocije i slika o sebi
- krizne situacije i stres
- postupak s konfliktom
- didaktičko metodički aspekti rada s učenicima s posebnim potrebama
- roditeljstvo i suradnja
- rad u grupi i s grupom
Učitelji Osnovne škole „22. Lipnja“ sudjelovali su i u iskustvenim radionicama u sklopu kojih su imali priliku doživjeti kako se osjećaju učenici s teškoćama, kako doživljavaju neuspjeh zbog teškoća u savladavanju gradiva te kako raditi s djecom s poremećajem pažnje i hiperaktivnosti – ADHD-om. Osim toga, učitelji su naučili kako izrađivati individualizirane odgojno-obrazovne programe koji uvelike doprinose kvalitetnijem obrazovanju djece s teškoćama uključenima u redovne razrede.
Kratkim pozdravom svečanu dodjelu otvorila je gđa Azra Rađenović, ravnateljica Osnovne škole „22. lipnja“, nakon čega je riječ prepustila prof. dr. sc. Ljiljani Igrić, voditeljici cijelog projekta. Profesorica Igrić izrazila je zadovoljstvo uspješno završenim projektom i još jednom naglasila cilj cijelog projekta te stručnih edukacija učitelja: „Cilj projekta koji nam je omogućila Europska komisija u okviru programa PHARE 2006., jest pridonijeti stvaranju uvjeta za školu koja neće segregirati ni dijete s teškoćama, ali ni bilo koje drugo dijete zbog njegove različitosti. Programima edukacije za učitelje i savjetodavnom podrškom edukacijsko-rehabilitacijskih stručnjaka iz vaše sredine, koji su se provodili u ovom razdoblju, ostvareno je neophodno cjeloživotno osposobljavanje učitelja za izazove pred kojima se nalaze.“
Nakon dodjele priznanja i zahvalnica učiteljima koji su prošli stručnu edukaciju, prof. Igrić zahvalila je svim sudionicima, učiteljima i stručnjacima na njihovom plemenitom nastojanju stvaranja boljeg i tolerantnijeg društva u kojem je svaki učenik, bez obzira na tjelesne ili intelektualne mogućnosti, prvenstveno dijete kojem smo mi kao društvo dužni osigurati pravo na školovanje u redovnoj školi.
Održana svečana dodjela potvrda učiteljima koji su prošli stručnu edukaciju