. Rezultati njezina istraživanja o ponašanju djevojčica u određenoj dobi su šokantni, a postavilo se i pitanje tko je kriv što se djevojčice s 11 godina počinju depilirati i oblačiti izazovno?
Neki od rezultata istraživanja pokazali su da djevojčice u Australiji već u vrtić žele ići s grudnjacima dizajniranim za predškolarke, nalakiranim noktima i sjajilom za usne.
Do šeste godine, djevojčice već nose razni accessorise poput torbica, nakita i brandirane odjeće. U osmoj ili devetoj godini podvrgavaju se dijetama i odlaze frizeru na bojanje i uređivanje kose.
Možda najšokantnije otkriće je da neke djevojčice već u 10. ili 11. godini odlaze na prvu brazilsku depilaciju i svoje rođendanske zabave priređuju u salonima za uljepšavanje.
"Ono što vidimo je sve veći broj majki koje dopuštaju djevojčicama, čim dobiju prvu menstruaciju, da idu na brazilsku depilaciju", kazala je gospođa Hamilton. "Govorimo o djevojčicama starosti 10 ili 11 godina".
Ono što ju dalje zanima jest tko je kriv da djevojčice preskaču djetinjstvo i u vrlo ranoj dobi usvajaju obrasce ponašanja, vrijednosti i navike mladih žena? Hamilton problem vidi u "ciljanom i efektivnom" pritisku od strane oglašivača i marketinških stručnjaka koji djevojčice nastoje od najranije dobi pretvoriti u potrošače i šoping snagu.
Problem je i seksualizacija mladih djevojaka koja ih potiče na seksualno ponašanje. Pri tome se misli na usku, kratku i oskudnu odjeću, marke donjeg rublja, industriju kozmetike namijenjenu djevojčicama koja nosi poruku da se od najranije dobi moraju uljepšavati za suprotni spol.
Hamilton je otkrila kako nemali broj djevojčica starih 13 godina razmjenjuje SMS-ove seksualnog sadržaja sa vršnjacima, šalje vlastite toples fotografije putem MMS-a, a manji broj se već upušta u oralni seks. Učitelji su potvrdili kako neke djevojčice u dobi od 14. godina iza sebe imaju već 20 seksualnih partnera.
Ono što je važno napomenuti jest da se djevojčice ne upuštaju u seksualne odnose zato što to žele, već zato jer to svi jednostavno rade i zato što su pod svojevrsnim pritiskom vršnjaka.
Najveća krivnja pak pada na odrasle i medije koji izlažu djecu "odraslim" sadržajima i popuštaju pred zahtjevima djevojčica te im plaćaju depilacije, kozmetičke tretmane, kupuju brandirane minice i razne dodatke. U svijetu u kojem Suri Cruise (3) nosi štikle, torbicu,odjeću vrijednu 16.000 kuna i šminku na usnicama, a časpisi je časte epitetima "djevojčica s najviše stila", "mala miss" i "dječja modna ikona", teško je objasniti djevojčicama prave vrijednosti u životu i čemu bi trebale težiti.
(JK, Izvor: parentdish.com)