Disney likovi na voću i povrću

Disney se bacio na prodaju voća i povrća za djecu. No to nije obično voće i povrće, jer svaki komad obilježen je jednim od Disneyjevih likova.

4a0418020ad04

Cilj je natjerati djecu da se zdravo hrane, odnosno da pristanu pojesti mrkvicu, ako je na njoj Snjeguljica.

Svi roditelji koji muku muče s izbirljivim mališanom, posebno kad su voće i povrće u pitanju, dobit će pomoć od Disneyja. Za sad u Americi, ali ne sumnjamo da će ova multinacionalna kompanija svoju inventivnu prodaju proširiti i na ostatak svijeta.

Sve je započelo s Disney jajima, koja su obična jaja, ali na sebi imaju otisnute Disney likove. Sada je isti recept primjenjen na liniju nazvanu Disney Garden (Disneyjev vrt), a koja se sastoji od, primjerice, Nemo naranča, High School Musical krastavaca, Mickey Mouse jabuka i sl.

Disney zna da su roditelji zabrinuti zbog sve raširenijeg problema među djecom - pretilosti i debljine. Isto tako, roditelji znaju da njihova djeca jedu premalo svježih namirnica. Disney pak zna kako svježe voće i povrće prodati djeci. Formula je sljedeća: Dijete vidi omiljenog lika na sličici, počne plakati da ga mama kupi, mama pomisli "Zašto ne? Barem je zdravo" i svi sretni i zadovoljni.

Iako je Snjeguljicu bolje dobiti na jabuci nego u Happy Mealu s hamburgerom, američki nutricionisti i stručnjaci nisu sretni ovim Disneyjevim potezom te smatraju da kompanija ne bi trebala djeci prodavati hranu. Susan Linn, direktorica Kampanje za djetinjstvo bez reklama kazala je sljedeće: "Korištenje likova kako bi djeca jela određenu hranu potiče razvoj nezdrave navike kod djece prema kojoj će hranu birati na osnovu pakiranja, a ne zbog njezine hranjivosti ili okusa".

Ona također dodaje da bi Disney trebao dozvoliti roditeljima da kod djece razviju zdrave prehrambene navike bez marketinga koji je usmjeren tako agresivno na djecu.

Hannah Montana mrkvice svakako će odnjeti pobjedu nad jednako zdravom mrkvom bez tinejdžerske zvijezde na slici. Mrkva iz bakinog vrta koja je najzdravija, pak više neće imati šanse. Tko zna, možda djece pomisle da voće raste u Disenylandu?!
(Izvor: parentdish.com)