Probala sam s njom razgovarati i pomoći joj, ali ona ne želi slušati. U prvom razredu je bila odličan učenik, a sad kada ima više obaveza veliki nam je problem kako ju motivirati. Mi sjedimo s njom 2 sata kako bi ona napisala malo zadaće i ona stalno plače i više je suza nego što joj možemo pomoći i više nego razmišljanja oko zadaće.
Poštovana,
djeca u pravilu vole raditi ono u čemu se osjećaju uspješna, a izbjegavaju aktivnosti u kojima su neuspješna ili koja su im teška. Možda se kod vaše djevojčice radi o nekoj teškoći zbog koje ju pisanje zadaća umara (grafomotorika, percepcija, pažnja...) ili je nedostatak radnih navika uzrokovan nedovoljnom emocionalnom zrelošću zbog koje bi se još uvijek mnogo radije igrala.
U svakom slučaju, predlažemo da provjerite kod stručnjaka postoji li neki razlog zbog kojeg vam je učenje svakodnevno mučenje.
Nataša Čičin – Šain, prof. defektolog