On kaže da se mora dignuti ili u nekom trenutku zaluta mislima. Ne znam kako da mu pomognem? Bio je kod logopeda i psihologa u školi, oni kažu da je sve u redu i da budemo malo stroži. Učiteljice se žale da nije u redu da se stalno diže. Hvala!
Poštovana,
kako je Vaše dijete bilo na procjeni kod psihologa i logopeda i nisu uočena veća odstupanja u odnosu na dob, pretpostavljam da su teškoće na koje nailazite blažeg karaktera. Treba uzeti u obzir da je na procjeni Vaše dijete bilo samo, a da je u razredu mnogo djece i distraktibnilnih faktora koji mogu utjecati na ponašanje Vašeg djeteta. Stoga savjetujem da porazgovarate i s učiteljicama i s dječakom. Bilo bi dobro uvesti sustav praćenja njegovog ponašanja i nagrađivanja poželjnog oblika ponašanja.
Jednako tako, s obzirom da je kod neke djece potreba za kretanjem veća u odnosu na druge, bilo bi dobro omogućiti i zadovoljiti takvu potrebu, ali kroz ciljanu i svakako odobrenu aktivnost od strane učiteljice. Učiteljica može dati Vašem sinu određene aktivnosti koje će mu omogućiti da se prošeta, kao što su: brisanje ploče, zalijevanje cvijeća, skupljanje knjiga ili bilježnica, dijeljenje listića ili testova i sl. Može se dogovoriti i određeni znak kojim će dijete signalizirati svoju potrebu za kretanjem. Vjerujem da ćete u suradnji s učiteljicom pronaći adekvatan način za prebroditi ovu poteškoću.