Teško usvaja gradivo, treba više puta ponoviti, no snalažljiva je i samostalna u privatnom životu, jako voli sport i trenira atletiku, skija, kliže. Međutim, kad treba učiti i pisati zadaću to je užas. Traje dugo, uvijek netko treba prisustvovati i nikako na zelenu granu. Ocjene su od 1 do 5. Dosta dobro usvaja engleski, ali npr. geometrija je problem kod preračunavanja mjernih jedinica, a hrvatski jezik je problem kad su u pitanju složeni zadaci gdje treba podcrtati glagol, imenicu, pridjev u istoj rečenici. Rekla sam da ću je voditi psihologu, a ona meni kaže – „e nećeš nema šanse da ti odem“. Molim Vas za savjet.
Poštovana,
sama činjenica da je Vaše dijete rođeno iz blizanačke trudnoće svrstava ju u kategoriju djece s potencijalnim neurorizicima. To nipošto ne znači da nešto nije u redu, već zahtijeva konstantno praćenje kroz rast i razvoj zbog raznih prikrivenih teškoća koje se mogu javiti.
S obzirom na ono što opisujete svakako bi trebalo provjeriti razvoj pažnje i koncentracije, prostorne percepcije, te svih ostalih preduvjeta za uspješno učenje. Možda se trenutne teškoće u svladavanju školskih obaveza mogu pripisati emocionalnoj nezrelosti ili naprosto karakteru djeteta.
Bilo bi dobro da nas posjetite radi inicijalne procjene koja bi nam dala uvid u pozadinu problema s kojima se susrećete. Djevojčicu svakako trebate na to pripremiti kako bi bila motivirana i suradljiva. Pokušajte joj objasniti da ćemo joj pomoći kako da lakše svlada školsko gradivo.
Nataša Čičin-Šain, mag.rehab.educ.Kabinet Korneo