Što god je htio pokazao je prstom i svi su skakali oko njega. Krenuo je u vrtić, gdje smo dobili kritiku od odgojiteljice zašto nismo bili u razvojnom savjetovalištu, gdje krećemo budući da se on ne uklapa u grupni rad u vrtiću. Pažnja ili kontakt očima mu je slab, na čemu po savjetu pedagoga i defektologa radimo i uspijevamo, ali ne znam što raditi kod kuće da bi se on uklopio u grupni rad s djecom u vrtiću. Defektolog je zadovoljan njegovom napretkom u smislu pažnje, ali odgojiteljice se žale na grupne radove i kažu da one imaju još djece, a ne samo njega. Što raditi kod kuće i kako se organizirati da bi on u vrtiću prihvatio grupni rad? Unaprijed hvala.
Poštovana, po svemu navedenom kod Vašeg djeteta radi se o zakašnjelom razvoju govora. Nama je nepoznanica kakav je taj govorni razvoj danas, kakvo je cjelokupno govorno razumijevanje i može li ono biti uzrok nedovoljne socijalizacije. Spominjete i nedovoljno razvijenu pažnju te nesustavan kontakt očima.
Sve navedeno svakako zahtijeva kompletnu procjenu djetetovog razvoja kako bi mogli sugerirati što i kako dalje. Vodite računa o tome da je pravilno poticanje ranog razvoja djeteta izuzetno važno. Stoga napravite kompletnu obradu (procjenu defektologa, logopeda, psihologa) ili se javite u naš Kabinet.
Nataša Čičin-Šain, mag.rehab.educ.Kabinet Korneo