

Uloga žene u društvu i poslovanju se promijenila. Zanimljivo je da je u godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila je žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom. Filaks d.o.o. i Incremedia d.o.o. vas pozivaju na konferenciju Žene - pokretači promjena koja će se održati 3. ožujka 2010. godine u hotelu Panorama u Zagrebu.
U godini krize Nobelovu nagradu za ekonomiju primila je žena, američka ekonomistica Elinor Ostrom.
Časopis Lider u suradnji s Poslovnom.hr istražio je da su žene povećale upravljačku moć usprkos recesiji. Na listi najuspješnijih predsjednica uprava ove godine je 21 novo ime, a 22,9 milijardi eura kapital je 263 tvrtke kojima upravlja ili ih nadzire 300 najmoćnijih žena.
Prema najnovijim podacima marketinški stručnjaci danas prepoznaju žene kao posebno atraktivnu ciljnu skupinu, jer u razvijenim zemljama žene sudjeluju s oko 40 posto u ukupnom BDP-u te su odgovorne za gotovo 80 posto svih odluka o kupovini.
Najnovija istraživanja pokazuju da žene u Sjedinjenim Američkim Državama utječu na kupovinu računalne opreme u 66 posto slučajeva, na kupovinu automobila u 60 posto slučajeva te su vlasnice 89 posto svih novih bankovnih računa
Časopis The Economist je objavio podatak da djevojčice danas postižu bolje rezultate u školi od dječaka, a veći je broj žena nego muškaraca koji završavaju fakultete. U Sjedinjenim Američkim Državama na svakih 100 muškaraca koji upišu fakultet dolazi oko 140 žena, dok ih je u Švedskoj čak 150.
Agencija Boston Consulting Group provela je istraživanje koje je donijelo podatak da žene zarade 78 centi na svaki američki dolar koji danas zaradi muškarac. Neovisno o toj činjenici, žene utječu na najveći broj obiteljskih kupovina.
Časopis Peoples's Daily Online objavio je da u Kini 22,7 posto udatih žena samostalno donose odluke pri kupovini kuća, automobila i ostalih vrijednosti, dok 77,3 posto navedenih odluku donose u dogovoru sa suprugom.
Također Texas A&M University's Real Estate Center potvrđuje da su žene danas ambicioznije i optimističnije što se tiče budućnosti te zarađuju značajno više od generacije njihovih majki. Prema njihovim podacima, 22 posto prodanih kuća u 2006. godini u Americi kupile su neudate žene, za razliku od 14 posto koliko je zabilježeno 1995. godine.
Koji je cilj konferencije?