Scott Bedbury – „ Experiential marketing“

JUST DO IT.

Scott  Bedbury – „ Experiential marketing“

Tri su riječi iz naslova definitivno naj ali najpoznatiji slogan svih vremena. Te su tri najobičnije riječi doslovce potpis čovjeka koji u marketingu danas figurira kao najveća faca i doista djeluje kao da kampanje izbacuje ležerno iz svog dnevnog boravka, čini čuda!

Slogan je smišljen za Nikeovu marketinšku kampanju koji je tvrtku lansirao među zvijezde, a autor projekta, Scott Bedbury, smatra se najvećim brand ekspertom našeg vremena.Na popisu klijenata su mu Visa, Coca Cola,Volkswagen, Nokia, Google...

A zašto je toliko uspješan otkrit će nam 13. veljače, kada će u Zagrebu održati predavanje na temu „Experiential marketing“. Dovode nam ga marketinška agencija Accent i Poslovni dnevnik.

Čovjek kojeg najviše na svijetu želite upoznati onaj je koji zna točno što je to što biste trebali učiniti, umjesto kretanja od dnevnog boravka i birtije do posla i stalno jedne te iste rutine, da uspijete, sredite zauvijek financijsku strukturu života i prekinete s krpanjem! On se zove Scott Badbury.

Ako vam dakle, uvertira ovog članka djeluje poznato, kao nešto s čime se susrećete na dnevnoj bazi, a budimo iskreni, svatko je od nas jedan takav slučaj raskoraka vlastitih poslovnih ambicija i surove stvarnosti – bacite predseminarsku mantru – jer vas u Sheratonu zaista očekuje senzacija, čovjek za čiji su fantastični mozak korporacije poput Nokie, Starbucksa, Coca Cole i drugih zahvalne bogu i nebu. Scott će na seminaru prepričavati svoja iskustva koja je stekao radeći za te tvrtke i kao konzultant mnogim drugima čije je poslovanje „ojačao“ u milijunskim razmjerima.

Posebnu će pažnju naravno, obratiti marketinškoj kampanji Just do it, i to kao avdertising case study. Također će predavanjem zahvatiti i mnoga problemska područja marketinga i brand managementa, ograničenja u isticanju „kvalitete“ i „izvrsnosti“ u svijetu u kojem kupci vrlo malo vjeruju onome što tvrtke poručuju, a sve s ciljem definicije pojma „experiential marketing“ - „experiential marketing” vs „tradicionalni marketing“, koristi od „experiential marketinga” i drugo.
Ostali će case studyji obraditi, dakle, najznačajnije Bedburyjeve trofeje: lansiranje Niketown-a, Stevea Jobsa i Appleove prodajne strategije, Starbucksov „Reinvention of the coffee category“, Lexus in the US i Starwood Hotels.
Mogli bismo reći da je seminar namijenjen apsolutno svima, ali ponajviše onima najizloženijima tržišnim dijalozima, na najodgovornijim pozicijama u smislu kreiranja prodajnih strategija i odnosa s kupcima - viši i srednji menadžment, direktori marketinga i njihovi timovi, voditelji promocije, voditelji ključnih kupaca (key account manageri), menadžeri zaduženi za upravljanje markama (brand manageri), direktori tvrtki koji su svjesni da korporativna strategija nužno znači i marketinšku strategiju.

Osim navedenih, koristi će imati i svi ostali koje zanima ovaj vrhunski govornik koji predavanje temelji na konkretnim primjerima iz prakse, gdje će imati priliku postavljati i dobiti odgovore na pitanja važna za svakodnevno poslovanje i inspiraciju - izrazito potrebnu i traženu u vrijeme krize.

Ako obratite samo malo pažnje na značenje slogana Just do it – samo naprijed, (poznato i kao“ go for it“..),možda shvatite da genijalnost nekih ideja leži upravo u slobodi njihovog „otpuštanja“.

Nikolina Čalušić

Foto: marketingweb.co.za