dm potvrdio poziciju lidera na tržištu drogerijskih proizvoda

dm predstavio svoje poslovne rezultate u poslovnoj godini 2012/2013.

dm potvrdio poziciju lidera na tržištu drogerijskih proizvoda

U četvrtak 24. listopada, Uprava dm-a predstavila je rezultate za poslovnu godinu 2012./2013., potvrdivši poziciju dm-a kao lidera na tržištu drogerijskih proizvoda s tržišnim udjelom od 25,84%.

„Kontinuirana ekspanzija te usmjerenost na usavršavanje asortimana koji kupcima omogućuje zdraviji i kvalitetniji život osigurali su dm-u mjesto tržišnog lidera. Poslovni rezultati dm-a u protekloj poslovnoj godini velikim su dijelom rezultat našeg četrdeset godina dugog naslijeđa. Danas, jednako kao prije četiri desetljeća, svjesni smo da je usklađivanje djelatnosti s povratnim informacijama kupaca ključ uspješnog poslovanja“, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Zahvaljujući više od 80.000 vjernih kupaca koji svaki dan posjećuju dm, u protekloj poslovnoj godini dm je ostvario ukupni promet u iznosu od 1,96 milijardi kuna. U poslovnoj godini 2012./2013. dm je investirao više od 43 milijuna kuna, a velik dio  uložen je u otvaranje novih  prodavaonica te modernizaciju postojećih. Danas dm ima 152 prodavaonice u 60 hrvatskih gradova, a u devet prodavaonica dm-a djeluju i odjeli bezreceptnih lijekova i medicinskih proizvoda.

U protekloj poslovnoj godini stvorena su 42 nova radna mjesta. U poslovnoj godini 2012./2013 dm je dnevno primao 120 molbi za posao, a na svaku od 30.000 zaprimljenih molbi je odgovoreno. Da je dm-ova filozofija „Tu sam čovjek, tu radim“ učinkovita, pokazali su rezultati internog istraživanja prema kojem čak 97% djelatnika dm smatra dobrim poslodavcem. dm-ovu brigu o djelatnicima prepoznaju i građani. Prema istraživanju agencije Ipsos Puls iz listopada 2013., 68% ispitanika dm smatra tvrtkom koja najviše brine za svoje djelatnike.

I u ovoj poslovnoj godini, dm je prvi izbor kupovine kozmetike i proizvoda za djecu (Ipsos Puls). Svaki treći građanin Hrvatske pere kosu šamponom kupljenim u dm-u, a čak 3/4 beba rođenih u Hrvatskoj u protekloj godini dio su dm babybonus programa. Promotivnim aktivnostima, kroz babybonus program i program Svijeta prednosti, dm je svojim vjernim kupcima u protekloj poslovnoj godini osigurao više od 140 milijuna kuna ušteda. Svijet prednosti pozitivno ocjenjuje 93% korisnika (Ipsos Puls), a popularnost dm-ovog programa pogodnosti potvrđuje i činjenica da svaka treća žena u Hrvatskoj ima karticu Svijeta prednosti.

Kontinuirani rast udjela dm-ovih marki u ukupnom prometu pokazuje da kupci dm-a prepoznaju njihovu kvalitetu. Čak 91% ispitanika redovito ili povremeno kupuje proizvode dm marke, a 76% ispitanika lojalno je dm-u zbog izvrsne cijene i kvalitete dm marke (Ipsos Puls). Udio dm marki u ukupnom prometu u poslovnoj godini 2012./2013. iznosio je 26%.

Članovi Uprave dm-a predstavili su i društveno-odgovorne aktivnosti koje je dm proveo u protekloj poslovnoj godini.



Kalendar društveno-odgovornih aktivnosti dm-a PG 2012./2013.



Siječanj – „I zima toplo srce ima“
dm i Hrvatski skijaški savez donirali su godišnju zalihu higijenskih i kozmetičkih potrepština štićenicima Specijalne bolnice za kronične bolesti dječje dobi Gornja Bistra.

Veljača-lipanj – „dm green city project“

„dm H2O turneja“
U volonterskoj akciji čišćenja hrvatskih voda, djelatnici dm-a i građani čistili su lučicu Mandrač u Šibeniku, odlagalište otpada Drežnik u Karlovcu, Zimsku luku u Osijeku, Gradsko jezero Aquacity u Varaždinu te zagrebačku Savicu. Stručnu podršku pružili su im speleoronioci udruge Dinaridi-DISKF.

„Dan planeta Zemlje“
dm je na Cvjetnom trgu zajedno s učenicima eko škola, građanima i brojnim poznatim gostima u sklopu dm green city projecta obilježio Dan planeta Zemlje.

„dm ženska utrka“
dm ženska utrka na Bundeku je okupila više od 1.700 rekreativnih trkačica i 336 najmlađih koji su svojim sudjelovanjem promicali zdrav i aktivan život.

„Zeleni korak“
Učenike devet škola, koji su bili najuspješniji u akciji prikupljanja starog papira, dm je nagradio za doprinos očuvanju okoliša. Nagrađene škole prikupile su ukupno 65 tona starog papira koji je poslan na recikliranje, a svaku školu dm je nagradio s 35.000 kuna kako bi mladim ekolozima olakšao učenje i osigurao ugodniji boravak u školskim klupama.

Srpanj – „dm millennium jump“
Na dm millennium jumpu više od 2.300 sudionika skakalo je na zadarskoj rivi. Četiri skoka posvećena su polaznicima Škole plivanja za djecu s poteškoćama u razvoju Dječjeg vrtića Latica, a dio prihoda od kotizacija doniran je i Juri Milinu, jednom od prvih polaznika Dječjeg vrtića Latica.

Lipanj-kolovoz – „Zaštiti se...i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu!“
dm i Hrvatsko dermatovenerološko društvo organizirali su besplatne dermatološke preglede u devet hrvatskih gradova. Dermatolozi su pregledali 2.317 posjetitelja hrvatskih plaža, a 341 su uputili na daljnje preglede zbog displastičnih madeža, suspektnih melanoma te tumora. Prošle godine zbog dijagnoze na daljnje preglede upućeno je 9 posto pregledanih, dok je ove godine taj postotak iznosio 15 posto.