Cannes Lions Young Marketers Academy je spremna za povratak na Međunarodni festival kreativnosti petu godinu zaredom s novim sponzorom , vodećim brandom i komunikacijskom agencijom Dentsu Aegis Network, koji podržava namjenski program obuke.
Jednotjedni tečaj Akademija za mlade marketingaše, koji se odvija tijekom festivalskog tjedna, ističe važnost kreativnosti u komunikaciji i pruža širu sliku uloge ljudi iz marketinga. Pripremljeno je za mlade marketingaše tako da rade za poduzeća klijente, Akademija se usredotočuje na četiri ključne teme: Slučaj za kreativnost ; Komunikacijska strategija izvrsnosti ; Najbolje prakse iz odnosa agencija - klijent ; i moderna marka. Tečaj vodi Jim Stengel , bivši globalni marketinški direktor P & G, sa stručnjacima Suzanne Tosolini , nezavisnom konzultanticom usmjerenom na sve aspekte brand strategiju , i Serfi Altun , osnivačem i šefom ideja u firmi Idea Bakery, koji su mentori akademije. Posvećen podržavanju nove generacije brand lidera , Dentsu Aegis Network će aktivno podržati Akademiju preko tjedna kroz niz aktivnosti , uključujući pristup poticajnim i nadahnjujućim govornicima.
Obzirom na neprocjenjiv okoliš u kojem se odvija, Young Marketers Academy će iskoristiti glavne sadržaje Cannes Lions programa uz vlastiti prilagođeni raspored s predavanjima koje drže visokopozicionirane osobe iz marketinške industrije poput Coca -Cole , Facebook , Google , Wunderman , Eyeka and Resource. Večernji događaji će omogućiti umrežavanje industrije , posloženi tako da bi se poboljšala iskustva Sudionika dok grade svoje kontakte. Rezultat će biti mladi komercijalisti koji su se vratili svojim ulogama bolje opremljeni vještinama i najboljom praksom potrebnom za razvoj njihove karijere .
Osvrčući se na akademiju , Jim Stengel kaže: " To je apsolutno transformacijsko iskustvo za mlade lidere . I dalje primam bilješke od naših" diplomiranih " o razlici koju je ovaj tjedan imao na njihovo poslovanje i na njihove karijere . To je moj omiljen tjedan u godini! "
Uz to , Nick Waters , predsjednik Uprave Aegis Dentsu Network APAC je rekao , " Danas su mladi iz marketinga buduće zvijezde oglašavanja i marketinške industrije, a razvoj talenta je jedna od naših glavnih smjernica . Oduševljeni smo što sponzoriramo akademiju "Mladi marketinške akademije" i pružamo sudionicima svježe perspektive o kreativnosti kroz savjete stručnjaka koji su bili uspješni u karijeri . "
Dizajniran za menadžere oglašavanja, brand menadžere, menadžere razvoja poslovanja, komunikacijske menadžere, marketing menadžere , medijske menadžere i menadžere prodaje koji rade za tvrtke ,Akademija je otvorena za mlade u marketingu u dobi od 30 godina i manje . Održava se od 15-20 lipnja , a iznos od 2.530 € uključuje pristup svim četiri nagrade ceremonije , Young Lions Party u utorak 17. lipnja , i završnu Gala večeru u subotu 21. lipnja 2014 . Mjesta su ograničena, a tko se želi prijaviti na e-mail treba pisati na academies@canneslions.com sa svojim najnovijim životopisu.
Cannes Lions je najveće godišnje okupljanje globalne kreativne komunikacijske industrije održava se od 15-21 lipnja u Cannesu, u Francuskoj . Više informacija o festivalu i nagrade mogu se naći na www.canneslions.com
Davor Balaško