Akcijom Reci DA! prikupljeno 243 tisuće kuna za djecu sa sindromom Down

U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a od toga ih je oko devetsto u dobi do 20 godina.

Akcijom Reci DA! prikupljeno 243 tisuće kuna za djecu sa sindromom Down

Mogućnosti edukacije djece sa sindromom Down u Hrvatskoj bit će značajno unaprijeđene uz pomoć akcije Reci DA! koju su provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Tijekom dvomjesečne akcije u trgovinama Lidla prikupljeno je čak 243 tisuće kuna koje će se iskoristiti za nabavu suvremenih pomagala poput posebno prilagođenih tableta i programskih paketa. 

Čak 243 tisuće kuna je prikupljeno u humanitarnoj akciji Reci DA! koju su tijekom svibnja i lipnja provele tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska. Sva sredstva prikupljena u kampanji bit će iskorištena za nabavu suvremenih edukativnih pomagala uz pomoć kojih djeca sa sindromom Down znatno brže svladavaju vrtićke i školske programe te se lakše uključuju u svakodnevni život. U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a od toga ih je oko devetsto u dobi do 20 godina. 


Image


„Edukacija djece sa sindromom Down je za većinu roditelja iznimno zahtjevna jer djeca koja su rođena s jednim kromosomom viška najlakše uče vizualnim putem. Potrebni su im prilagođeni materijali, a pokazalo se da uz pomoć posebno prilagođenih aplikacija na tabletima i programskih paketa Boardmaker djeca sa sindromom Down znatno brže svladavaju komunikacijske i matematičke vještine, ali i strane jezike. No, visoka cijena ovih materijala nam je velika prepreka zbog čega se od srca zahvaljujemo tvrtkama Procter&Gamble i Lidl Hrvatska koje su pokrenule akciju „Reci DA! i na taj način nam omogućili da većem broju djece olakšamo svladavanje svakodnevnih obaveza“, izjavila je predsjednica Hrvatske zajednice za Down sindrom, Dinka Vuković.

Tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska akciju Reci DA! su provodile tijekom svibnja i lipnja diljem Hrvatske. Za svaki kupljeni P&G proizvod u trgovinama Lidl Hrvatska kupci su bili u prilici donirati jednu kunu za djecu sa sindromom Down. 


Image


„Iznimno smo ponosni što ćemo u suradnji s Hrvatskom zajednicom za Down sindrom omogućiti bolje uvjete učenja i napredovanja djeci sa sindromom Down u Hrvatskoj. Sredstva prikupljena tijekom akcije Reci DA! će biti ravnomjerno raspoređena u dogovoru s lokalnim udrugama. Nadamo se da ćemo obiteljima u kojima je dijete rođeno sa sindromom Down olakšati svakodnevni rad s djecom jer, kako smo se i sami uvjerili tijekom akcije, roditelji ulažu izniman trud u edukaciju djece i njihovu integraciju u društvo“, izjavila je marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble, Antonija Svirčić. 

„Veliko hvala našim kupcima koji su prepoznali važnost akcije „Reci DA! i na taj način podržali napore za poboljšanjem uvjeta učenja djece sa sindromom Down. Najveća nagrada nam je spoznaja da smo na ovaj način uspjeli senzibilizirati javnost na potrebe djece sa sindromom Down i potaknuli mnoge da kažu DA! boljim uvjetima učenja djece sa sindromom Down“, kaže voditeljica odnosa s javnošću Lidl Hrvatska, Lana Jugo.


Image
Image


Image


Akciju Reci DA! velikodušno je pomogao i dječji pisac i novinar Mladen Kušec koji je djeci donirao svoje knjige „Bijela vrana“ i „Priče koje se vole smijati“. Razgovori s djecom su mu bili i velika inspiracija pa je nakon jednog od druženja nastala i „Priča o dječaku Janu“, posvećena djeci sa sindromom Down, ali i njihovim roditeljima koji su im pružaju neizmjernu ljubav i podršku.

Tvrtke Procter&Gamble i Lidl Hrvatska će u suradnji s Hrvatskom zajednicom za Down sindrom kupiti edukativne materijale te ih u rujnu donirati lokalnim udrugama u cijeloj Hrvatskoj. Donacije će biti uručene udrugama u Zagrebu, Osijeku, Zadru i Dubrovniku, a u dogovoru s Hrvatskom zajednicom za Down sindrom će biti ravnomjerno raspodijeljene članovima.  

Kratki video film o djeci sa sindromom Down možete preuzeti na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=GEBEIKb-grc.