Tu vijest već pjevaju i vrapci na granama. Rođendan se poklopio i sa njenom posljednjom spektakularnom turnejom pod službenim imenom "The Sticky & Sweet Tour" .
Slatka i ljepljiva turneja osim dobre pop-zabave, Madonninih vječitih hitova i mnoštva plesnih koreografija, nudi i pravi modni spektakl.
Ništa nije prepušteno slučaju, nema improvizacije i svaki detalj je pažljivo isplaniran i dobro uklopljen u show.
Givenchy, MiuMiu, Stella McCartney, Yves Saint Laurent i Roberto Cavalli čine vojsku dizajnera koja je sudjelovala u ovoj mješavini gangstersko/svodničkog/domina/ciganskog stila.
Arianne Phillips (poznata filmska kostimografkinja) od 1997. godine zadužena je za Madonnine kostime i cjelokupan image na turnejama, naslovnicama albuma, filmovima i javnim nastupima.
"Već sam godinama Madonnina obožavateljica. Divim se koliko je svjesna važnosti vizualnog stila i potrebe za stalnim mjenjanjem i pomicanjem granica. Nikada nisam niti sanjala da ću raditi s njom", kaže Phillips.
Kako je u Madonnine nastupe uključeno još mnoštvo popratne ekipe, osim za kostime glavne zvijezde, Phillips je zadužena i za kostime 26 popratnih izvođača (plesača). Uz dizajnerske prijedloge i skice, ona većinu kostima kreira i izrađuje sama, ali kaže kako je u sve odluke o kostimima 100% uključena i sama Madonna.
Turneja je već na samom početku dobila puno publiciteta upravo zbog Madonninih godina. Tako kraljica ponovno pomiče granice i dokazuje mnogim skepticima kako niti ta čarobna brojka 50 za nju ne predstavlja nikakvu prepreku.
Na pitanje o godinama Madonna odgovara u svom stilu: "Ja ne želim biti definirana mojim godinama. Zašto bi bilo koja žena to uopće trebala biti?"
Ana Golubić
www.baggiz.hr