Drage žene, nedavno sam uzela dopunsko zdravstveno osiguranje od Croatia osiguranja, no polica mi još uvijek nije aktivna kad dođem kod doktorice opće prakse ili kod bilo kojeg drugog doktora! Naime, polovicom travnja sam sklopila ugovor s njima u pošti. Uzela sam to osiguranje jer je tri kune jeftinije i jer mi se činilo da je u redu, a i gospođa u pošti je rekla da je osiguranje dobro. Rekli su da će polica biti aktivna za mjesec dana. Prošlo je tih mjesec dana, dobila sam karticu i naručila sam se kod zubarke. Otišla sam na pregled i mislila sam kako će osiguranje pokriti troškove pregleda, jer ipak sam već platila dvije rate, no ne! Medicinska sestra je rekla kako uopće ne vidi u sustavu da imam dopunsko i morala sam platiti 10 kn za pregled. Nakon toga sam zvala osiguranje i oni su rekli da je polica aktivna i kako je to stvaaaarnoo "čudna" situacija. "Prvi put im se dogodilo". Zašto to stavljam pod navodnike saznat ćete kasnije. Nakon toga sam otišla kod doktorice opće prakse i opet sam morala platiti pregled jer ni tamo nisu vidjeli u sustavu da imam ikakvo dopunsko osiguranje! I ponovno sam zvala Croatia osiguranje, i ponovno su mi rekli da je to nešto čudno i da će probati riješiti stvar. Nakon toga su iz osiguranja zvali moj Dom zdravlja, a moj Dom zdravlja je zvao osiguranje i koliko vidim, svi svaljuju krivnju na druge, jer osiguranje uporno tvrdi da je polica aktivna, a nitko to ne vidi, pa čak ni u Domu zdravlja ni u HZZO-u. Nisam sigurna što da radim u toj situaciji, jer meni dopunsko stvarno treba. Imam neke preglede u planu koje moram obaviti, a ne bih uvijek htjela plaćati preglede i testove koje moram obaviti, jer će to onda stvarno puno koštati. Uredno plaćam osiguranje svaki mjesec i htjela bih da mi je polica aktivna, pa zato želim vas upitati da li ste se našle u ovakvoj situaciji s Croatia osiguranjem i kako ste to riješili? A evo objašnjenje za one riječi stavljene pod navodne znakove. Naime, moja mama je pričala s jednom ženom koja je radila u pošti i sad je u mirovini, i objasnila joj je moj problem, a ta je žena rekla da se stalno događaju neki problemi s Croatia osiguranjem i da ovo sigurno nije prvi put da im se dogodio neki problem! Također je rekla da Croatia odbija raskid ugovora i kako su ljudi prisiljeni plaćati osiguranje punih godinu dana do isteka ugovora, a u međuvremenu im polica nigdje nije aktivna i uvijek moraju plaćati neki pregled. Ne znam da li je to istina, ali ako je, onda stvarno ne znam što da radim. Ako polica ne bude aktivna kad sljedeći put odem nekom doktoru (a ići ću uskoro), probat ću raskinuti ugovor i sklopiti ugovor s nekim drugim osiguranjem. No ako to ne budem mogla, što ću onda napraviti? Dajte iskustva i savjete, jer ovo me stvarno muči. Unaprijed hvala!
Anonimni korisnik
Drage žene, nedavno sam uzela dopunsko zdravstveno osiguranj...
Hej, slobodno nam se obrati
Imaš pitanje vezano uz ljubav, bolne mjesečnice, što da dalje napraviš u životu, poslu?