Suradnja jednog od najbrže rastućih high street modnih brendova Reserveda i modne ikone Kate Moss rezultirala je kampanjom koja podjednako odiše originalnošću i seksipilom te udobnošću i neopterećeno kombiniranim komadima.
Brandu je bilo važno da kampanja slavi Kate Moss kao modnu ikonu kakvom ona i jest. Od samog početka, kreativni direktor sve je prepustio u Kateine ruke dajući joj apsolutnu kontrolu nad odabirom kreacija.
Jednostavno pitanje za Kate: Kada bi se našla u Reservedovoj trgovini, što bi odabrala? Pokaži nam svoj stil. A rezultat toga? Buntovno, casual i sexy, a istovremeno udobno i ležerno. Crna kožna jakna i kaputu od lisičjeg krzna prebačenog preko čipkastog donjeg rublja – njen su omiljeni odabir.
Katein stil je: originalan, ikonski, istinski – s vrijednostima koje i sam brand Reserved promovira te svakom kupcu pruža priliku za kreiranjem svoje jedinstvene priče.
Kampanja, koju je u Londonu snimio renominirani fotograf Daniel Jackson, cilja na oživljavanje Reservedovog identiteta, poigravajući se kombinacijom Kateinog ikonskog londonski looka i Reservedove zabavne estetike koja je modno ispred svog vremena.
Monika Kaplan, Globalni Direktor Marketinga Branda izjavila je kako je Reservedovom kreativnom timu bilo bitno portretirati osoban, privatan i autentičan Katein stav.
- To je ono što Reserved utjelovljuje: dobar stil i individualnost – izjavila je Kaplan i dodala kako je Kate idealan ambasador brenda.
Reserved, koji je dio LPP grupacije, jedne od najbrže rastućih modnih kompanija u Europi, svojoj listi od više od 450 poslovnica diljem 19 zemalja svijeta ove jeseni dodaje i svoj slavnu lokaciju – trgovinu u Londonu u poznatoj Oxfordskoj ulici koja svoja vrata otvara 6. rujna.
Foto: PR