U parfumeriji Martimex na glavnom zagrebačkom trgu predstavljen je brand Clean, trenutačno jedan od najpopularnijih mirisa u svijetu. Clean liniju parfema čini čak sedam „osvježavajućih“ mirisa koji već svojim nazivom ukazuju na njihovu posebnost: Fresh Laundry, Skin, Warm Cotton, Shower Fresh, Eau de Parfum, Ultimate, i najnoviji miris Rain.Miris Clean Rain sadrži note narcisa, dinje, lokvanja, trantinčice i svjetlucavog mošusa.
Clean mirisi inspirirani su svježinom i čistoćom sapuna, oni evociraju osjećaje sreće i užitka u životu. Posebnost parfema čine i njegovi sastojci, a to su prirodni i hypoalergenski sastojci, antioksidansi i vitamini. Parfemi su bez umjetnih boja i sastojaka, te nisu testirani na životinjama. Uspjeh Clean parfema dokazuju brojne nagrade u svjetskim izborima najboljeg ženskog mirisa i najprodavanijeg branda.
Jana Fabijanić
Jedan od najvećih hitova među parfemima
„Sretni smo što hrvatskim ljubiteljima parfema imamo mogućnost ponuditi jedan od najvećih hitova među parfemima trenutno u svijetu. Vjerujem da će ova ekskluzivna linija mirisa koji podsjećaju na svježinu opranog rublja, na čistoću sapuna i visoke je kvalitete sastojaka, izazvati veliki interes, posebice među ženama.“ rekao je Hrvoje Drvenkar, uvoznik i distributer Clean proizvoda.
Clean mirisima nisu odoljeli ni Saša Joka, Tihana Harapin Zalepugin, Matija Vujica i Iris Androšević Pinjuh, koji su ih prvi došli isprobati na promociji u Martimex. Inače, u Martimexovim trgovinama predstavljeno je svih sedam mirisa Clean parfema te pratećih proizvoda kao što su gel za tuširanje, losion za tijelo i dezodorans. Cijena parfema iznosi 285 kuna za 30 ml i 517,50 kuna za 60 ml.
(M.G.)
Tihana Harapin Zalepugin i Matija Vujica