U odličnoj atmosferi zagrebačkog Kaptol Boutique Cinema & WOW Bara otvaranje prvog Beaujolaisa Nouveaua upriličilo je preko 300 gostiju, poslovnih suradnika i uzvanika koje su tvrtke članice Komore pozvale kako bi s njima obilježile ovaj dan i uobičajenim domjencima na kraju godine dali posebnu notu, uz bogatu tombolu na kojoj je glavna nagrada bila zrakoplovna karta Air France KLM-a, najvećeg partnera ovogodišnje proslave.
Svečanost je započela projekcijom francuskog filma „Plivaj muški“ – priči o grupi muškaraca koji odluče osnovati tim sinkroniziranih plivača. Ovaj upečatljiv, očaravajući, duhovit i neodoljivo zabavan film opustio je brojne goste koji su se nastavili družiti na svečanosti kušanja mladog vina uz dobru glazbu i opuštajuću atmosferu.
Među uzvanicima mogao se vidjeti veliki broj čelnih ljudi vodećih tvrtki u Hrvatskoj, predstavnika javne vlasti i diplomatskog zbora.
„Zadovoljstvo nam je da je ovaj domjenak prepoznat od strane naših članova i njihovih partnera, već 5. godinu zaredom, kao mjesto ugodnog poslovnog druženja koji spaja hrvatsku i francusku poslovnu scenu. Lista naših uzvanika, članova i njihovih partnera pokazuje nam da još ima mjesta za daljnja ulaganja u RH, ali i da su naši hrvatski poduzetnici prepoznati kao kvalitetni i pouzdani poslovni partneri kojima su širom otvorena vrata za poslovnu suradnju na teritoriju Francuske i izvoz njihovih proizvoda i know howa na francusko tržište. Cilj naše Komore je da ovakvim i sličnim druženjima još više potakne razvoj gospodarskih odnosa Francuske i Hrvatske, a sve to uz nesebičnu pomoć svojih članova, čime je postala poznata i van granica RH kao centar svih bitnih poslovnih informacija za ulazak francuskog kapitala na hrvatsko tržište kao i za izlazak hrvatskih poduzetnika na tržište Francuske i pronalazak novih partnera“, rekla je Višnja Ježić Sorić, predsjednica Komore.
Svake godine između 10 i 15 tvrtki članica Komore sudjeluju kao partneri ove velike proslave, a 2018. svoje goste odlučili su pozvati A.G.S. Zagreb, Air France KLM, ALD Automotive, Atos IT Solutions and Services, Citroen, Međunarodna zračna luka Zagreb, Peugeot, Safege, Schneider Electric, Suez i Veleposlanstvo Francuske Republike.
«Smatram da je njegovanje odnosa između hrvatskih i francuskih gospodarskih subjekata od velike obostrane koristi. Kao što svi znamo, Francuska je jedna od vodećih europskih gospodarskih velesila pa me dodatno raduju ovakve prilike gdje našim članovima nudimo mogućnost umrežavanja i pronalaženja novih poslovnih mogućnosti uz ono najbolje sto Francuska ima za ponuditi - vrhunsku kulturu i vrhunsku gastronomiju.«, izjavio je Ivan Paić, glavni tajnik Komore i generalni direktor kompanije Schneider Electric.
Proslava povodom otvaranja Beaujolais Nouveaua, ovog puta iz poznate vinarije Château des Maladrets jedan je od najveselijih događaja u godini i proslavlja se u brojnim zemljama svijeta, a u Hrvatskoj je upravo proslava u organizaciji Komore – najveća.
Komora već godinama slijedi tradiciju proslave mladog vina u Francuskoj i ostatku svijeta, trećeg četvrtka u studenom. Prodaja Beaujolais Nouveau regulirana je zakonom – dozvoljena je tek od 0:01 sati tog trećeg četvrtka u studenom, tako da ga se u Tokiju može kušati prije nego u Parizu! Beaujolais Nouveau je crveno vino napravljeno od sorte Gamay i fermentirano tek nekoliko tjedana prije puštanja u prodaju. Siromašno taninom, pitko, voćno, neki kažu da je najsličnije bijelom vinu koliko crno vino može biti – čak se i pije malko rashlađeno.