Geberit - 100 godina kvalitete i higijene

Geberit predstavio AquaClean partner koncept

Geberit - 100 godina kvalitete i higijene

Pod sloganom „I love water“ Geberit je hrvatskom tržištu predstavio liniju AquaClean proizvoda, koji koriste modernu tehnologiju, omogućuju opuštenost, udobnost i osjećaj svježine. Promocija je održana u novom salonu Špine u Zagrebu, koja je ujedno i partner Geberita.„AquaClean linija proizvoda je budućnost sanitarnih sustava, vrhunski proizvodi koji modernu tehnologiju koriste kao vodilju ka savršenstvu i koji će potpuno izmijeniti pogled na sanitarne proizvode“, poručili su iz Geberita, tog europskog i svjetskog lidera u tržištu sanitarne tehnologije, prigodom promocije nove linije proizvoda.

Geberit uvijek korak ispred ostalih
Na samom događanju predstavljen je i Geberit AquaClean partner koncept koji kupcima omogućava savjetovanje od strane stručno osposobljenih trgovaca i testnu zonu gdje se mogu isprobati AquaClean proizvodi. Prikazana je i cijela linija proizvoda koji su pravo osvježenje na području sanitarne industrije. Jana Pogačar, voditeljica marketinga u Geberitu, predstavila je u nekoliko točaka Geberit AquaClean partner koncept i kratko se osvrnula na 100. godišnjicu vodokotlića, jer treba svakako spomenuti da je prije točno 100 godina patentiran prvi vodokotlić, i to od strane Alberta Emila Geberta. Model „Phoenix“ davne 1912. godine bio je prava inovacija na području sanitarnih proizvoda, ali nitko nije ni slutio da će ta inovacija postati neizbježna u svakodnevnoj upotrebi. Danas vodokotlić pored besprijekornog funkcioniranja mora zadovoljiti i estetske zahtjeve korisnika. Već skoro pola stoljeća vodokotlić nije samo kutija koja se stavlja na zid, nego se može i ukloniti od pogleda ugrađivanjem u zid. Nakon kratkih povijesnih podataka uslijedila je prezentacija i demonstracija proizvoda i njihove funkcionalnosti od strane Daniela Radevskog, koji je vrhunske proizvode predstavio na vrhunski način. Goste je pozdravio i g. Robert Jurišević, direktor trgovačkog poduzeća Špina, čiji je salon u Zagrebu  prvi u nizu Geberit AquaClean partner salona u Hrvatskoj.Geberit je još jedanput pokazao zašto su baš oni lider u sanitarnoj industriji. Idealno raspoređuju dizajn, funkcionalnost, uštedu prirodnih resursa, tradiciju i higijenu. Sve je to idealno upakirano u kompletni proizvod, savršeni brand koji nas iz godine u godinu iznenađuje novostima s područja sanitarne industrije.


Image


AquaClean: užitak, higijena i relaksacija
Geberit je oduvijek bio korak ispred ostalih.Svojim inovacijama, prepoznatljivim stilom i profesionalnošću tijekom godina uzdigao se iznad drugih.Njegovi su proizvodi širom svijeta pojam za kvalitetu i inovativnost u području sanitarne tehnike. AquaClean je jedan od onih proizvoda koji održavaju Geberit na visokoj razini. AquaClean ima šest različitih modela koji se razlikuju funkcijama koje pružaju.Od modela 4000, preko 5000 i 5000plus do najistaknutijih modela 8000 i 8000plus. AquaClean 8000plus je maksimum što jedan ovakav proizvod može pružiti. Neke od funkcija koje dokazuju iznimnu kvalitetu su podesiva temperatura vode (nećete se više bojati hladne vode) uz podesivi pritisak mlaza. Jedna od karakteristika ovog proizvoda je i daljinski upravljač kojim podešavate poziciju tuša koji vas revitalizira i osvježava.

Inače, koncern Geberit je aktivan u 41 državi sa svojim predstavništvima, a posjeduje 16 tvornica u 7 država. Glavnina proizvodnje grupe nalazi se u Njemačkoj, Švicarskoj i Austriji. Najveći rast prodaje bilježi se izvan glavnih tržišta, među kojima su tržišta tranzicijskih zemalja istočne i jugoistočne Europe. Godišnji promet grupe 2011.godine iznosio je 2,123 milijarde CHF, a broj zaposlenih iznosi 6000.

(M.G.)