Istraživači sa Sveučilišta u Rochester Medical Centeru, dokazali su kako mentorstvo ovog tipa, ima značajne pozitivne posljedice na ponašanje u učionici.
"Uzbudljivo je da odrasli mentori, koji nisu profesionalci na polju mentalnog zdravlja, uče djecu set vještina koji značajno osnažuju sposobnost djece da funkcioniraju pozitivno u svom razredu i ispunjavaju očekivanja škole", kazao je voditelj istraživanja i psihijatar Peter Wyman.
"Ovo istraživanje sugerira da sa odgovarajućim vodstvom od strane trenirane odrasle osobe, manja djeca mogu naučiti puno o svojim osjećajima kao i vještine kojima mogu učinkovito kontrolirati te emocije, a koje imaju direktan, pozitivan učinak za njihovo funkcioniranje u školi", dodao je Wyman.
Djeca koja su sudjelovala u mentorskom programu, imala su 50 posto manje disciplinarnih incidenata tijekom tromjesečnog istraživanja. Osim toga, kod njih je zabilježeno 43% manje zlonamjernih intencija, u odnosu na kontrolnu grupu djece koja nisu prošla kroz mentorstvo kontroliranja negativnih osjećaja.
Cilj istraživanja je pokazati kako škola može učiniti mnogo kod djece koja pokazuju probleme u ponašanju i društvenim odnosima s vršnjacima. No, istraživanje je pokazalo još jednu nelogičnost koju treba dalje ispitati, a to je da su djevojčice kroz mentorski program poboljšale svoje odnose s vršnjacima, dok se kod dječaka to nije dogodilo.
"Otkrili smo da djevojčice imaju više benefita od dječaka kad je u pitanju poboljšanje odnosa s vršnjacima, a razlozi su nepoznati. Napominjemo da su sve mentorice bile žene. Moguće je da je kombinacija parova dijete-mentor koja je bila utemeljena na spolu i nekim drugim karakteristikama, utjecala na dječake na način da mentorice nisu vidjeli kao uzore", stoji u rezultatima istraživanja.
(dnsindia.com)