Poštovani, moj sin ide u drugi razred Još uvijek mora dobro razmisliti da se sjeti imena nekog djeteta iz razreda. Kada izađe iz škole teško mu je ispričat što su radili. Jako je uredan i lijepo piše i crta, možda najbolje u razredu, ali ne stiže prepisati s ploče. Sve što radi TRAJE. Pranje zuba traje i po pola sata. Uvijek ga moram požurivati. Pokušavam ga potaknuti kako znam i umijem. Nagradim svako obavljanje zadatka "na vrijeme". Da li pretjerujem ili bi bilo dobro da netko stručan to procjeni? Postoje li kakve vježbe/igre koje bi pomogle?
Poštovana,
postoje poteškoće koncentracije koje se ne moraju očitovati kroz psihomotorni nemir i nestrpljivost. I prevelika usredotočenost na zadatak može predstavljati problem koncentracije. Kada opisujete otežano prisjećanje imena prijatelja Vašeg djeteta, možemo govoriti o teškoćama na području slušnog pamćenja koje uzrok mogu ponovno imati u slaboj koncentraciji ili pak u nekim jezičnim teškoćama. Ukoliko ste zabrinuti predlažemo da učinite inicijalnu procjenu koja će pokazati ima li dijete neku teškoću. Postoje određene ciljane vježbe koje će umanjiti eventualno uočenu teškoću.
Nataša Čičin – Šain, mag.rehab.educ.