Dijete poznaje sva slova, ali teško sastavlja riječi

Poštovana,
i prije nego što se dijete u školi susretne s pojmovima čitanja i pisanja potrebno je usvojiti neke predčitačke vještine, kao na primjer: prepoznavanje rime (sličnih riječi, npr. koja se riječ razlikuje: sir-kokos-vir), rastavljanje riječi na slogove (npr. kutija = ku-ti-ja) te sastavljanje slogova u smislenu riječ (npr. ma-ra-mi-ca = maramica), prepoznavanje prvog glasa u riječi (npr. kojim glasom počinje riječ SLON i koje sve riječi počinju glasom S), a kasnije rastavljanje (u početku kraćih) riječi na glasove (npr. pas = p-a-s) te sastavljanje glasova u smislenu riječ (npr. m-i-š = miš).
Sve ove vještine dijete bi trebalo svladati do polaska u prvi razred. Ukoliko ne primjećujete napredak ovih vještina kod svog djeteta obavezno se javite logopedu.

U zagrebačkom HNK-u Ana Radišić obilježila pet godina podcasta i predstavila svoju prvu knjigu

Zagrebačka špica: Ljeto je stiglo, a s njim i nepogrešiv stil Zagrepčanki
