Uskoro četvrti Weekend Media Festival

Na ovogodišnjem Weekendu o Wikileaksu, medijskoj snazi Ruperta Murdocha, You Tubeu i neizbježnom Facebooku

Uskoro četvrti Weekend Media Festival

Četvrti Weekend Media Festival ove se godine održava od 22. do 25. rujna, na već tradicionalnoj lokaciji stare tvornice duhana u Rovinju. Tri festivalske dvorane ove godine donose nikad bogatiju satnicu s velikim brojem stranih i domaćih predavača, panel diskusija i radionica.

Tomo Ricov, direktor festivala, naglašava: „Prošle smo godine okupili više od 3 000 sudionika, očekivanja za ovu godinu su također velika. Trenutne najave o zainteresiranosti sudionika za dolazak govore da ćemo letvicu dignuti još više. Razlog tome je i što se Weekend profilirao ne samo kao središnji skup komunikacijske industrije, nego i kao središnje mjesto za godišnje sklapanje poslova.“

Praksa dovođenja najvećih svjetskih stručnjaka s područja komunikacijske industrije na rovinjsku pozornicu nastavlja se i ove godine. Pa tako u Hrvatsku dolaze James Whatley, marketing direktor i bloger koji radi za 100heads – kompaniju iz Londona specijaliziranu za „word of mouth“ advertising i korištenje društvenih mreža te Jay McGill, viši potpredsjednik pri Hearst Magazines International koji se posljednjih pet godina brine za izdavaštvo i digitalne operacije u Europi, Bliskom istoku i Africi. Whatley je čovjek koji će nam dati odgovor na pitanje koliko se daleko čuje dobar glas dok će McGill pričati o fenomenima globalnih medijskih brandova poput You Tubea i Facebooka te kako se medijske kampanje prilagođavaju čestim i brzim promjenama u svijetu medija.

James Robinson, britanski novinar, pak posljednjih nekoliko godina prati medijsku industriju kao medijski urednik u nedjeljnom izdanju The Observer i medijski dopisnik u Guardianu. Objavio je seriju članaka o Wikileaksu, hakiranju telefona – skandaloznoj metodi kojom se služio britanski tabloid News of the World, problematici zaštite privatnosti te vjerojatno najutjecajnijoj medijskoj osobi na svijetu, Rupertu Murdochu. U Rovinju će se osvrnuti na uvijek aktualnu vezu između novina i političara. Sasha Savić, američki Sarajlija s bogatim iskustvom u oglašivačkoj industriji, glavni operativni direktor u Havas Media North America, na Weekendu će pričati o promjenama u načinu na koji ljudi komuniciraju između sebe, u načinu putem kojeg donose odluke vezane za kupovinu proizvoda, te u čovjekovu odnosu s brandovima.

Image



Osim navedenih, u Rovinj dolaze i Simon White, direktor u Grey London, Stefan Jenzowsky, potpredsjednik kompanije Siemens Communication, Media & Technology te Richard Jakab iz Red Bull Media House Gmbh, Austrija.
Turbulentna vremena u kojima živimo nepresušan su izvor inspiracije i za panel diskusije koje nas očekuju na festivalu. Tako će se žustro raspravljati o fragmentaciji TV tržišta, fenomenu Dnevnika, businessu u sportu, naplati sadržaja na internetu, mobilnom plaćanju. Sudionici iz Hrvatske i regije pričat će i o tome što je zapravo regija te kako poslovati na bliskim, a tako različitim tržištima. Godinu dana nakon, vraćamo se i na temu oživljavanju radijske scene u Hrvatskoj, prednosti i nedostataka formata i originala.

„Program osvježavamo i novim formatima koje uvodimo ove godine – Weekend Ultimate Fight dat će deset minuta medijskim igračima da se prezentiraju okupljenima. Hard Talk je forma intervjua jedan na jedan, bez cenzure i dlake na jeziku! A očekuje nas zaista intrigantan sugovornik. Osmislili smo i tzv. Case study na kojemu će sudionici na stvarnim slučajevima saznati što pali, a što ne u svijetu onlinea i adverisinga“, najavljuje direktor programa festivala, Nikola Vrdoljak.

Vrlo posjećene radionice i ove su godine aktualne i zanimljive. Tako će nas Jasno&Glasno podučiti o „do's and dont's“ online nastupa, dok će umjetnički kreativni kolektiv Galerija 12+ govoriti o interaktivnoj umjetnosti i produkciji specijalnih vizualnih efekata poput video mapiranja, 3D-a i holograma.

Novost na festivalu je i Weekend Content Market, novo mjesto na Weekendu gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje „proizvode“, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.