Samsung Electronics proglašen Cannes Lions kreativnim oglašivačem godine

Cannes Lions International Festival of Creativity proglasio je dobitnika nagrade Creative Marketer za 2016. godinu

Samsung Electronics proglašen Cannes Lions kreativnim oglašivačem godine

Terry Savage, predsjednik Lions Festivala je rekao, “Kad pogledate Samsungove pobjede na Cannes Lions, čak i samo prošlogodišnje, ono što se ističe je raznolikost "Lavova" koje su odnijeli kući zahvaljujući njihovoj krovnoj predanosti kreativnosti. Pokazuju izvrsnost na svim poljima, uključujući zdravstvene komunikacije, vještine i brandirani sadržaj, a odnijeli su i nagradu Titanium Lion.”

Prošle godine, Samsung je kući odnio ukupno 27 Lions nagrada, a tijekom povijesti Festivala, ukupno su osvojili 74 nagrade Lions, za radove koji su došli iz 17 zemalja.

“Ova nagrada postoji zato kako bi prepoznala brandove koji se razlikuju zahvaljujući kvaliteti u komunikaciji, a to je nešto što Samsung kontinuirano radi," nastavio je Savage. "Oni insipiriraju inovativan marketing svojih proizvoda putem mutiplih platformi, kao što i prihvaćaju i potiču svoje agencije da zadrže kreativnost u srcu komunikacije njihovog branda."

Samsung je prepoznao utjecaj koji njihova tehnologija ima na živote potrošača i primaknuo svoj marketinški pristup strategiji orijentiranoj prema potrošačima, koja se fokusira na to kako proizvodi i tehnologije mogu stvoriti značajnost u životu njihovih potrošača. Ova filozofija "značajnog napretka kako bi se obogatio život potrošača" pokazala se u mnogim kreativnim kampanjama diljem svijeta, s radovim koji su osvojili nagradu Lion uključujući ‘Oscar Selfie’, ‘Every Day is Day One’, za partnerstvo s Svjetskom surfing ligom, te ‘Safety Truck’ kampanja, koja im je donijela željenog Titanium Liona.



Samsungova kampanja ‘Look at Me’ koju su planirali i izveli Cheil Worldwide, odnijela je pet nagrada Lions u 2015.g. i tako demonstrirala strategiju u kojoj je potrošač u središtu pažnje kreirajući mobilnu aplikaciju koja pomaže autističnoj djeci bolju interakciju s ljudima. Nakon 8 tjedana testiranja, pokazalo je da je 60% djece s autizmom poboljšalo kontakt očima i čitanje izraza lica.

"U Samsungu znamo da je bit naših proizvoda u iskustvu- olakšavanje života potrošačima diljem svijeta. I htjeli smo da naš brand reflektira tu viziju i odaje počast našem nasljeđu smislenih inovacija i prkošenju granicama", rekla je Younghee Lee, izvršna dopredsjednica za globalni marketing i mobilne komunikacije u Samsung Electronics. "Vjerujemo da naš kreativan i smion pristup marketingu odražava taj duh na jedinstven i kreativan način."

Younghee Lee će u ime Samsung Electronics primiti nagradu tijekom završne ceremonije dodjele nagrada Cannes Lions u subotu, 25. lipnja. Za više informacija o Cannes Lions Festivalu i nagradama, uključujući informacije o prijavama radova možete naći na www.canneslions.com.


Petra Novosel Balaško