Terry Savage, predsjednik Lions Festivala je rekao, “Kad pogledate Samsungove pobjede na Cannes Lions, čak i samo prošlogodišnje, ono što se ističe je raznolikost "Lavova" koje su odnijeli kući zahvaljujući njihovoj krovnoj predanosti kreativnosti. Pokazuju izvrsnost na svim poljima, uključujući zdravstvene komunikacije, vještine i brandirani sadržaj, a odnijeli su i nagradu Titanium Lion.”
Prošle godine, Samsung je kući odnio ukupno 27 Lions nagrada, a tijekom povijesti Festivala, ukupno su osvojili 74 nagrade Lions, za radove koji su došli iz 17 zemalja.
“Ova nagrada postoji zato kako bi prepoznala brandove koji se razlikuju zahvaljujući kvaliteti u komunikaciji, a to je nešto što Samsung kontinuirano radi," nastavio je Savage. "Oni insipiriraju inovativan marketing svojih proizvoda putem mutiplih platformi, kao što i prihvaćaju i potiču svoje agencije da zadrže kreativnost u srcu komunikacije njihovog branda."
Samsung je prepoznao utjecaj koji njihova tehnologija ima na živote potrošača i primaknuo svoj marketinški pristup strategiji orijentiranoj prema potrošačima, koja se fokusira na to kako proizvodi i tehnologije mogu stvoriti značajnost u životu njihovih potrošača. Ova filozofija "značajnog napretka kako bi se obogatio život potrošača" pokazala se u mnogim kreativnim kampanjama diljem svijeta, s radovim koji su osvojili nagradu Lion uključujući ‘Oscar Selfie’, ‘Every Day is Day One’, za partnerstvo s Svjetskom surfing ligom, te ‘Safety Truck’ kampanja, koja im je donijela željenog Titanium Liona.
Samsungova kampanja ‘Look at Me’ koju su planirali i izveli Cheil Worldwide, odnijela je pet nagrada Lions u 2015.g. i tako demonstrirala strategiju u kojoj je potrošač u središtu pažnje kreirajući mobilnu aplikaciju koja pomaže autističnoj djeci bolju interakciju s ljudima. Nakon 8 tjedana testiranja, pokazalo je da je 60% djece s autizmom poboljšalo kontakt očima i čitanje izraza lica.
"U Samsungu znamo da je bit naših proizvoda u iskustvu- olakšavanje života potrošačima diljem svijeta. I htjeli smo da naš brand reflektira tu viziju i odaje počast našem nasljeđu smislenih inovacija i prkošenju granicama", rekla je Younghee Lee, izvršna dopredsjednica za globalni marketing i mobilne komunikacije u Samsung Electronics. "Vjerujemo da naš kreativan i smion pristup marketingu odražava taj duh na jedinstven i kreativan način."
Younghee Lee će u ime Samsung Electronics primiti nagradu tijekom završne ceremonije dodjele nagrada Cannes Lions u subotu, 25. lipnja. Za više informacija o Cannes Lions Festivalu i nagradama, uključujući informacije o prijavama radova možete naći na www.canneslions.com.
Petra Novosel Balaško