"Neustrašiva djevojčica" osvojila 3 nagrade Grand Prix

Proglašeni dobitnici za PR, Outdoor, Glass, Print & Publishing, Promo & Activation Lions

"Neustrašiva djevojčica" osvojila 3 nagrade Grand Prix

Sinoć je 64. Međunarodni festival kreativnosti Lions u Cannesu proslavio najbolji kreativni rad na svijetu. Pobjednički rad u središtu je pozornice na crvenom tepihu gdje su najavljeni PR, Outdoor, Glass, Print & Publishing i Promo & Activation Lions. Ceremonija je otvorena električnom izvedbom The 6 Pack Band, transrodne grupe koja je na prošlogodišnjem Festivalu osvojila Glass Grand Prix za Mindshare iz Mumbaija.

Žiri iz PR-a, Outdoor i Glass zagovarali su ravnopravnost spolova, odajući priznanje radu "Fearless Girl" agencije McCann New York, za State Street Global Advisors, Grand Prix. Predsjednica žirija nagrade za Glass Lion, Wendy Clark, predsjednica i glavna izvršna direktorica DDB Worldwide, Sjeverna Amerika, izjavila je da je taj posao "nadahnuo i preobrazio svijet", dodavši da je "nadmašio zemljopis i kulturu i potaknuo svijet u godinama koje dolaze. "

Glass : nagrada Lav za promjenu zaprimio je 203 prijave, a žiri je dodijelio 2 zlatna, 3 srebrna i 5 brončanih lavova zajedno s Grand Prixom. Prihod od prijava za nagradu Glass Lion, 137.765 eura, bit će razdijeljen između UN Women i Instituta Geena Davis o spolvima u medijima.

Drugi Grand Prix također je dodijeljen u Outdooru  Twitteru, San Francisco, za kampanju koja uključuje 10 radova: "Kanabis", "Gloria Steinem i Dorothy Pitman Hughes", "Guns", "Muhammad Ali", "Putin", "Sonogram ',' Prince ',' Saturday Night Live ',' Hands Up ',' Eyes: Hillary Clinton & Donald Trump '. Predsjednik žirija, Bruno Bertelli, glavni kreativni direktor, Publicis je rekla da je riječ o "lijepoj kampanji" koja je bila "jednostavna i privlačna". Žiri je također podijelio 20 zlatnih, 30 srebrnih i 58 brončanih  Lavova od 4716 prijava.

Karen van Bergen, glavni izvršni direktor, Omnicom Public Relations Group, vodila je žiri PR Lions i rekala da je njezin žiri pronašao svog Grand Prix pobjednika, 'Fearless Girl', koji je "savršen primjer kako je dobro činiti dobro". Od ukupno 2208 primljenih prijava, žiri je dodijelio 17 zlatnih, 32 srebrnih i 50 brončanih Lavova.

Od 3275 prijave za rint & Publishing, dodijeljeno je 14 zlata, 31 srebro i 43 bronce. Print & Publishing Grand Prix pobjednik: 'Oregon', 'Pensylvannia', 'Aviano', DAVID, Miami, za Burger King, odabran je zbog hrabrog, zaigranog, humora. Predsjednik žirija, Fran Luckin, glavni kreativni direktor, Gray Africa, Južna Afrika također je istaknuo trend rada koji koristi detalje fizičkog stvaranja, od skulpture do crtanja, čak i protiv pozadine našeg visoko digitaliziranog svijeta.

Od 3432 radova primljenih za nagradu Promo & Activation, dodijeljene su102 nagrade Lions : 15 zlatnih, 37 srebrnih i 49 brončanih. Grand Prix je otišao na 'Boost Your Voice', 180LA, Santa Monica, za Boost Mobile. Predsjednik žirija, Stéphane Xiberras, predsjednik i glavni kreativni direktor, BETC, Francuska, objasnio je kako je kampanja "preuzela brand, već u srcu zajednica i pružila mu način da se uključe u američku izbornu kampanju. To nije samo stvorilo publiku, već je uključilo publiku u demokratskom procesu. "

Petra Novosel Balaško
Foto: Cannes Lions