Laura Dern i Grace Helbig održale su danas zanimljivu raspravu na Cannes Lions festivalu kreativnosti o najnovijim trendovima. U uvodnoj riječi predavanja Klasičan Hollywood upoznaje YouTube generaciju: Koga prate fanovi, Marcus Peterzell, potpredsjednik kompanije Ketchum, je rekao da gledatelji YouTubea dnevno gledaju milijardu sati sadržaja. Procjenjuje se da će za dvije godine ukupna količina sadržaja koja se gleda online na raznim platformama prijeći količinu sadržaja koji se gleda na televiziji.
Marcus Peterzell je pitao glumicu, producenticu i aktivisticu Lauru Dern koliko se svijet promijenio od kad je ona ušla u taj svijet. Na to je odgovorila da su dok je ona odrastala glumci nastojali održati određnu tajnovitost. Nisu snimali reklame, iako su brandovi uvijek diskretno bili dioi kreativnih procesa. Danas smo puno svjesniji koliko razni brandovi podržavaju produkciju. No ako volite raditi s nezavisnim režiserima, brandovi mogu podržavati i produkciju i glumce.
S druge strane Grace Helbig, kao dio digitalne generacije sasvim drugačije poima brandove. Njoj je jasno da mnogi njeni pratitelji ne žele gledati reklame, stoga uvijek kad radi s nekim brandom pazi o kojem se proizvodu radi i na koji će način publika reagirati jer ima vrlo blisku vezu s njima. No postoje naravno brojni načini na koje možeš pričati o brandovima da to bude zabavno i kreativno. Laura Dern je zaključila da se sve svodi na to da se nađe pravi uzrok ili pravi proizvod, tako da možeš biti svoj i na taj način nastaje dobitna kombinacija i za brand i za tebe.
Petra Novosel Balaško