dm potvrdio svoju poziciju lidera na drogerijskom tržištu

Ulaganje u zajednicu i briga o kupcima doveli do odličnih poslovnih rezultata

dm potvrdio svoju poziciju lidera na drogerijskom tržištu
  • dm lider na tržištu drogerijskih proizvoda s tržišnim udjelom od 26,53 posto
  • u prosjeku 78.031 zadovoljni kupac dnevno u dm-u


Uprava dm-a predstavila je rezultate za poslovnu godinu 2011./2012., potvrdivši svoju poziciju lidera na drogerijskom tržištu. Ulaganje u zajednicu i stalna briga o kupcima, uz prodajnu strategiju, koja podrazumijeva kriterije visoke kvalitete i dobru cjenovnu politiku, i u razdoblju krize osigurali su dm-u više od 78 tisuća kupaca svakog dana.

„Poslovni rezultati dm-a u protekloj poslovnoj godini velikim su dijelom rezultat naše posvećenosti ulaganju u zajednicu u kojoj poslujemo. S obzirom na to da je dm prisutan u 59 hrvatskih gradova, bitno nam je doprinijeti razvoju zajednica u kojima živimo i radimo. Zbog toga smo ove godine donirali više od 1,7 milijuna kuna, a građanima smo poklonili i niz ekoloških projekata u sklopu dm green city projekta“, naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Kontinuirani rast udjela dm-a  

dm je u protekloj poslovnoj godini ostvario ukupni promet u iznosu od 1.941.434.823 kuna, ali i rast udjela na ukupnom tržištu drogerijskog asortimana koji je ove godine 26,53 posto. U poslovnoj godini 2011./2012. dm je investirao više od 48 milijuna kuna, a velik dio  uložen je u otvaranje novih  prodavaonica kojih je u Hrvatskoj danas 145.

U protekloj poslovnoj godini stvoreno je 58 novih radnih mjesta, tako da danas dm zapošljava 1.181 djelatnika. Više od 17 tisuća zaprimljenih molbi za posao tijekom poslovne godine 2011./2012. bitan su pokazatelj da je filozofija dm-a „Tu sam čovjek, tu radim“ poznata i izvan dm-a, na što ukazuje i podatak da 62 posto kupaca kupuje u dm-u upravo zbog dobrog odnosa prema zaposlenicima (Ipsos, 2012.).

dm – najčešća kupovina kozmetičkih i dječjih proizvoda

Prema ovogodišnjem istraživanju agencije Ipsos Puls provedenom krajem rujna, dm je prvi izbor kupovine kozmetike i proizvoda za djecu. Također 78.031 zadovoljni kupac, koliko ih svakodnevno kupuje u dm-u, prepoznalo je odličan omjer cijene i kvalitete robnih marki, a čak 87 posto kupaca  prepoznalo je pogodnost jedinstvenog koncepta povoljnih cijena najmanje četiri mjeseca - „Trajno dobra cijena“, zbog čega kupuju upravo proizvode označene tom oznakom.  

Program Svijeta prednosti koji broji više od 800.000 članova, u protekloj je poslovnoj godini našim vjernim kupcima osigurao ukupno 105.886.352 kune ušteda. Svijet prednosti koji je pozitivno ocijenilo 92 posto kupaca (Ipsos Puls, 2012.), sastavni je dio svih dm-ovih kampanja te uključuje kupce u aktivnosti i nagrađuje ih pogodnostima.

dm green city project

Tijekom 2012. godine, Međunarodne godine energetske učinkovitosti, dm je građanima poklonio niz ekoloških kampanja pod sveobuhvatnim nazivom dm green city project u sklopu kojeg se 792.406 građana odreklo plastičnih vrećica prilikom kupnje, a 111.000 kupaca odlučilo se za trajnu torbu umanjivši time potrošnju plastičnih vrećica u dm-u za 80 posto.

U akciji Zeleni korak učenici 102 osnovne škole sakupili su 332.823 kg starog papira i 1.285 kg plastičnih vrećica, a pet najuspješnijih škola dm je nagradio ugradnjom uređaja Krijesnica u ukupnoj vrijednosti od 495.984 kuna. Krijesnica je izvorni hrvatski proizvod  koji, osim što štedi više od 50 posto električne energije, osigurava i prirodno svjetlo koje nije štetno za oči.

U sklopu dm green city projecta na Jarunu je održana i dm ženska utrka za koju se prijavilo više od 1.000 rekreativnih trkačica, a kojom je dm želio potaknuti sugrađane na zdrav i aktivan život, ali i podsjetiti ih da  postoji ekološki prihvatljiv, zdrav i jeftin način gradskog prijevoza  – poput dm green city bicikala koje su osvojile pobjednice utrke.

Istraživanje Ipsos Pulsa pokazalo je da su građani prepoznali dm-ovu predanost ekologiji i ulaganju u zajednicu. Više od polovice kupaca kupuje u dm-u zato što dm ulaže u zajednicu u kojoj žive, a njih 60 posto prepoznaje dm kao tvrtku koja ulaže, potiče i educira građane o ekološki odgovornom ponašanju.