Ove godine Cannes Lions, međunarodni festival kreativnosti održava se po 64. puta i veći je nego ikad. Prijavljeno je 41.170 radova za 24 kategorije Lavova, a poseban rast postigle su kategorije Lions Health, koji je imao 9% više prijava i Crative Effectiveness s 58% više prijava u odnosu na prošlu godinu. Prijave na nagrade pokazuju i trendove u industriji, pa tako rast također bilježe kategorije Mobile i Cyber, dok tradicionalnije kategorije, poput Outdoor i Print & Publishing bilježe smanjen broj prijava. Novi trend direktnih prijava od strane klijenata i dalje raste snažno u svim kategorijama za nagradu Lions, i iznosi 69% godišnje.
Jose Papa, direktor Cannes Lionsa, komentirao je: "Interes oko Creative Effectiveness Lion nagrade je vrlo uzbudljiv. Ne samo da odzvanja Festivalskom kampanjom za kreativnost kao pozitivna snaga za poslovanje, već i radovi koji ovdje osvajaju nagrade ovlašćuje klijente svugdje s vodstvom i sigurnošću koja im je potrebna dok nastoje postati kreativno ambiciozniji. "
Također je snažna godina rasta za radove koji su prijavljeni za nagradu Glass: The Lion for Change, gdje je povećanje za 31% u odnosu na prošlu godinu, pokazujući širinu posla koji ima moć preusmjeravanja kulture. Otkad je nagrada Glass Lion pokrenuta 2015. godine, sve ulazne naknade su donirane organizacijama visokog profila koje se bore za nejednakost spolova širom svijeta, a Festival je dosad prikupio više od 290.000 EUR.
Davor Balaško