polugodišta kada je počela plakati i bojati se (kaže da ne zna čega). Često je uhvati panika. Čak se ujutro počela buditi i ne da nam ići raditi. Učiteljica kaže da je u školi super, da je aktivna i da radi odlično. Među boljima je u razredu. Prije polaska školu je sva u panici. Ne znamo što učiniti. Nakon dolaska iz škole je također sve super i aktivno rješava sve obveze. Sličnih problema je imala i prošle godine u vrtiću i isto tako su se pojavili tek nakon tri mjeseca. Hvala.
Poštovani, očito se događa nešto u životu vašeg djeteta. Strpljivo razgovarajte s njom i učiteljicom. Pokažite joj da u Vama može imati podršku što god da se zbiva. Osim toga, u drugom polugodištu pojavljuju se ocjene koje su možda uzrok njenog straha. Neka djeca teže podnose frustraciju procjenjivanja čak i ako su odlični učenici. Za to je potrebno vrijeme prilagodbe i iskustvo koje će je naučiti da se i loša ocjena može dogoditi i ispraviti. Postoji mogućnost da Vaše dijete samo sebi stvara prevelika očekivanja i boji se hoće li ih moći ispuniti. Možda ima dojam da Vi imate velika očekivanja od nje. Promatrajte svoje dijete, razgovarajte s njom. Ukoliko se opisano ponašanje nastavi predlažemo posjet psihologu.
Nataša Čičin-Šain, prof. defektologKabinet Korneo